Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Drarry roll med Sallad

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Drarry roll med Sallad

1 2 3 4 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Harry
Ron och Hermione lämnar mig för att gå sina prefekt rundor

(Om du inte läst böckerna vet du kanske inte att Ron, Hermione och Draco blev prefekter i femte året)

26 apr, 2015 16:19

Borttagen

Avatar


(Ja, det händer ju i filmen. Visst är draco prefekt?)

26 apr, 2015 16:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
(Ja, det händer ju i filmen. Visst är draco prefekt?)

(Jo det är han)

26 apr, 2015 16:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
(Ja, det händer ju i filmen. Visst är draco prefekt?)

(Jo det är han)
Är Pansy också det?

26 apr, 2015 16:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
(Ja, det händer ju i filmen. Visst är draco prefekt?)

(Jo det är han)
Är Pansy också det?

Eh... Som sagt, jag har väldigt dåligt minne, men låt oss utgå från det

26 apr, 2015 16:54

Borttagen

Avatar


Ok

Draco
Jag och Pansy går mot prefektkupen, när vi kommer fram ser jag att Hermione och Ron redan är där. Jag knuffar till Hermione så att hon ramlar baklänges.
"Oj förlåt, smutsskallen." Sa jag och Pansy började fnittra.

26 apr, 2015 16:59

Borttagen

Avatar


Vänta nu vill jag skriva från Hermiones POV

Hermione
Den där skitstöveln knuffade omkull mig! Jag ville slå honom i ansiktet, men jag lade band på mig själv.

26 apr, 2015 17:05

Borttagen

Avatar


Ron
"Vad gör du din skitunge?" Skriker jag och knuffar Draco.

26 apr, 2015 17:07

Borttagen

Avatar


Hermione
Jag griper tag i Ron
"Nej Ron, vi är prefekter håll dig utanför trubbel!"

26 apr, 2015 17:09

Borttagen

Avatar


Draco
Jag ställer mig upp igen, ger den där skitungen weasly en hotfull blick och sätter mig brevid Pansy.

26 apr, 2015 17:11

1 2 3 4 ... 6 7 8

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Drarry roll med Sallad

Du får inte svara på den här tråden.