Drarry roll med Sallad
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Drarry roll med Sallad
|
Borttagen
|
Harry
Ron och Hermione lämnar mig för att gå sina prefekt rundor
(Om du inte läst böckerna vet du kanske inte att Ron, Hermione och Draco blev prefekter i femte året)
26 apr, 2015 16:19
|
|
Borttagen
|
(Ja, det händer ju i filmen. Visst är draco prefekt?)
26 apr, 2015 16:28
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: (Ja, det händer ju i filmen. Visst är draco prefekt?)
(Jo det är han)
26 apr, 2015 16:34
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: (Ja, det händer ju i filmen. Visst är draco prefekt?)
(Jo det är han) Är Pansy också det?
26 apr, 2015 16:42
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: (Ja, det händer ju i filmen. Visst är draco prefekt?)
(Jo det är han) Är Pansy också det?
Eh... Som sagt, jag har väldigt dåligt minne, men låt oss utgå från det
26 apr, 2015 16:54
|
|
Borttagen
|
Ok
Draco
Jag och Pansy går mot prefektkupen, när vi kommer fram ser jag att Hermione och Ron redan är där. Jag knuffar till Hermione så att hon ramlar baklänges.
"Oj förlåt, smutsskallen." Sa jag och Pansy började fnittra.
26 apr, 2015 16:59
|
|
Borttagen
|
Vänta nu vill jag skriva från Hermiones POV
Hermione
Den där skitstöveln knuffade omkull mig! Jag ville slå honom i ansiktet, men jag lade band på mig själv.
26 apr, 2015 17:05
|
|
Borttagen
|
Ron
"Vad gör du din skitunge?" Skriker jag och knuffar Draco.
26 apr, 2015 17:07
|
|
Borttagen
|
Hermione
Jag griper tag i Ron
"Nej Ron, vi är prefekter håll dig utanför trubbel!"
26 apr, 2015 17:09
|
|
Borttagen
|
Draco
Jag ställer mig upp igen, ger den där skitungen weasly en hotfull blick och sätter mig brevid Pansy.
26 apr, 2015 17:11
|
Du får inte svara på den här tråden.