Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sommarplanerande

Forum > Off Topic > Sommarplanerande

1 2 3
Användare Inlägg
IamAK
Elev

Avatar


jag har slutat skolan så har ju inget lov utan är ledig även nu eftersom jag inte har något jobb men i alla fall...

ska se one direction i göteborg och taylor swift i london kommer göra och se annat i london också. det är väl typ det jag har planerat... borde jobba egentligen men det är ju omöjligt att få ett jobb överhuvudtaget.

28 apr, 2015 16:11

1 2 3

Forum > Off Topic > Sommarplanerande

Du får inte svara på den här tråden.