Prs: Salladsblad och blodsförrädare
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs: Salladsblad och blodsförrädare
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Choixpeau
Elev |
(men rooowling asså vad ...?! xDD asgarv)
Börjar gnaga lite på hans ben .. Mattanten ser förskräckt på oss och slänger åt mig några kittelkakor. - Nej, jag kan inte äta dem, säger jag plötsligt. Det vore kannibalism. aaaaaa 18 apr, 2015 18:40 |
|
Borttagen
|
Jag tittar på katya.
-får jag smaka av dig nu? sa jag (OMFR HAHAHA) 18 apr, 2015 18:58 |
|
Choixpeau
Elev |
(MEN ASSÅÅÅÅ xD Vad svarar man på deet? xDD)
Jag tittar undrande på halvgurkan. Han ser ut som en korkad husalf, fast längre. Och mycket grönare. - V-vi ska nog ta på oss Hogwartsuniformerna nu, hackar jag fram. Jag inser att rosa passar hemskt till uniformen. (Kan Parva Fortemque rolla med oss? xD) aaaaaa 18 apr, 2015 19:01 |
|
Borttagen
|
-Okej! svarar jag. Men sen får jag äta av dig?
18 apr, 2015 19:18 |
|
Choixpeau
Elev |
Nääääe .. Inte ens med ketchup!! (men SALLAAAD xD
Jag kliver ut ur tåget och känner allas blickar på oss. aaaaaa 18 apr, 2015 19:22 |
|
Borttagen
|
(Ja det får hon!)
Jag följer efter Katya. 18 apr, 2015 19:33 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Nejmen TJEEEEENARE!!! Sa jag till Sallad och Katya. Vad har ni gjort? Ni ser ju helt NORMALA ut!
www.kulturforeningennimbus.com 18 apr, 2015 19:35 |
|
Choixpeau
Elev |
- Jag vet! Sallad är hälften gurka och jag är en halv hallonförtrollning. Sallad är 100 % galen och det är jag med. Välkommen in i gänget! Vi saknade morötter!
aaaaaa 18 apr, 2015 19:37 |
|
Parva Fortemque
Elev |
18 apr, 2015 19:38 |
|
Borttagen
|
(OMFR jag känner att vi behöver fler i gänget! Hanna Alice Lilly Potter?)
18 apr, 2015 19:39 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen