Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

prs med taggsvansen02

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med taggsvansen02

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av taggsvansen02:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av taggsvansen02:
Kan jag snälla skriva i jag form
ja, kan du citera när du svarar?
ok sorry. Men vi ska inte göra det när vi väl börjar va?
kan du börja på tre ,,, 1,2,3

20 apr, 2015 16:56

taggsvansen02
Elev

Avatar


haha.

Jag gick mot tåget som snart skulle avgå från perrong 9 3/4 om 10 minuter. Jag hade precis sagt hejdå till mamma och pappa men min bror Mark hade redan gått på tåget. Jag bar upp min koffert på tåget och släpade den fram till en tom kupé

Har du bevakat tråden. Bara s att du inte missar det

20 apr, 2015 17:05

Borttagen

Avatar


~~Remus~~

Jag gick på tåget och satte mig i en tom kupe

20 apr, 2015 17:10

taggsvansen02
Elev

Avatar


Jag lämnade kofferten när jag tänkte på att man kanske skulle sätta sig i en kupe med lite folk i så att man får lite vänner.

20 apr, 2015 17:12

Borttagen

Avatar


Jag märkte att albus potter satte sig brevid mig

20 apr, 2015 17:36

taggsvansen02
Elev

Avatar


Jag gick i korridoren tills jag hittade en kupé där det satt två killar som såg ut att vara lika gamla som jag.

20 apr, 2015 17:45

Borttagen

Avatar


Hej sa ja

20 apr, 2015 17:54

taggsvansen02
Elev

Avatar


Hej sade jag tillbaka och satt mig ner

20 apr, 2015 17:58

Borttagen

Avatar


vilket elevhem tror du att du hamnar i? jag hoppas på Gryffindor eller Ravenclaw, vist är Slytherin ett skämt och hufflepuff bör tas bort

20 apr, 2015 18:33

taggsvansen02
Elev

Avatar


Hela min familj har varit i Hufflepuff. Sade jag lite nedslagen. Så jag hoppas på det eller ravenclaw

20 apr, 2015 18:37

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med taggsvansen02

Du får inte svara på den här tråden.