prs med taggsvansen02
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med taggsvansen02
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av taggsvansen02: kan du börja på tre ,,, 1,2,3Skrivet av Borttagen: ok sorry. Men vi ska inte göra det när vi väl börjar va? ja, kan du citera när du svarar? 20 apr, 2015 16:56 |
|
taggsvansen02
Elev |
haha.
Jag gick mot tåget som snart skulle avgå från perrong 9 3/4 om 10 minuter. Jag hade precis sagt hejdå till mamma och pappa men min bror Mark hade redan gått på tåget. Jag bar upp min koffert på tåget och släpade den fram till en tom kupé Har du bevakat tråden. Bara s att du inte missar det 20 apr, 2015 17:05 |
|
Borttagen
|
~~Remus~~
Jag gick på tåget och satte mig i en tom kupe 20 apr, 2015 17:10 |
|
taggsvansen02
Elev |
Jag lämnade kofferten när jag tänkte på att man kanske skulle sätta sig i en kupe med lite folk i så att man får lite vänner.
20 apr, 2015 17:12 |
|
Borttagen
|
Jag märkte att albus potter satte sig brevid mig
20 apr, 2015 17:36 |
|
taggsvansen02
Elev |
Jag gick i korridoren tills jag hittade en kupé där det satt två killar som såg ut att vara lika gamla som jag.
20 apr, 2015 17:45 |
|
Borttagen
|
Hej sa ja
20 apr, 2015 17:54 |
|
taggsvansen02
Elev |
Hej sade jag tillbaka och satt mig ner
20 apr, 2015 17:58 |
|
Borttagen
|
vilket elevhem tror du att du hamnar i? jag hoppas på Gryffindor eller Ravenclaw, vist är Slytherin ett skämt och hufflepuff bör tas bort
20 apr, 2015 18:33 |
|
taggsvansen02
Elev |
Hela min familj har varit i Hufflepuff. Sade jag lite nedslagen. Så jag hoppas på det eller ravenclaw
20 apr, 2015 18:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen