Rollspela?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av rickardOl: jag tycker att de funkar med vi som är med men om du vill kan vi vänta på någon mer. Vi behöver ju inte rolla flera, utan bara en och en. Det var lite meningen. Så om du vill rolla bara vi två säg till 26 apr, 2015 22:24 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen