Prs. melody malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. melody malfoy
|
Borttagen
|
Killen jag pratade med och hans vänner satte sig vid några bänkar en bit längre bak.
13 apr, 2015 18:39
|
|
Borttagen
|
Jag började prata med grabbarna.
13 apr, 2015 18:50
|
|
Borttagen
|
Klassrummet började fyllas av andra elever
13 apr, 2015 18:56
|
|
Borttagen
|
Jag visslade mot några tjejer.
13 apr, 2015 19:01
|
|
Borttagen
|
Jag kollade runt i klassrummet
13 apr, 2015 19:03
|
|
Borttagen
|
Några tjejer kollade på dig.
13 apr, 2015 19:10
|
|
Borttagen
|
Jag tittade ut genom fönstret
13 apr, 2015 19:11
|
|
Borttagen
|
Jag pratade högljutt med mina kompisar.
13 apr, 2015 19:33
|
|
Borttagen
|
Läraren kom in i klassrummet.
13 apr, 2015 19:37
|
|
Borttagen
|
Jag fortsatte prata med mina kompisar.
13 apr, 2015 19:40
|
Du får inte svara på den här tråden.