Prs med Melody Malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med Melody Malfoy
|
Borttagen
|
jag tittade på flickan. Hon var den vackraste flickan på jorden.
16 apr, 2015 16:39
|
|
Borttagen
|
Jag kollade på killen.
" sluta stirra på mig" sa jag.
16 apr, 2015 17:41
|
|
Borttagen
|
"Okej." sade jag. Jag gick iväg in på en toalett och grät. Jag hörde att de andra killarna var arga på tjejen.
18 apr, 2015 11:53
|
|
Borttagen
|
Jag kollade tyst efter killen.
18 apr, 2015 14:01
|
|
Borttagen
|
Jag grät tyst inne på toaletten.
Max: (en av hans vänner)
"Vad gjorde du precis med vår vän?! Ska jag spöa skiten ur dig?! VILL DU DET!!!"
19 apr, 2015 09:45
|
|
Borttagen
|
" Jag sa bara att han skulle sluta stirra" mumlade jag.
19 apr, 2015 09:56
|
|
Borttagen
|
"Ja, men nu är han ledsen! JAG SKA SPÖA SKITEN UR DIG!!" skrek Max.
"Sluta Max!" skrek jag springandes emot dem.
19 apr, 2015 10:15
|
|
Borttagen
|
19 apr, 2015 10:16
|
|
Borttagen
|
Jag tittar förlåtande på flickan.
19 apr, 2015 10:30
|
|
Borttagen
|
Jag kollade på killen.
" din kompis är sjuk i huvudet" sa jag och gick.
19 apr, 2015 10:31
|
Du får inte svara på den här tråden.