Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs med Melody Malfoy

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Melody Malfoy

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag tittade på flickan. Hon var den vackraste flickan på jorden.

16 apr, 2015 16:39

Borttagen

Avatar


Jag kollade på killen.
" sluta stirra på mig" sa jag.

16 apr, 2015 17:41

Borttagen

Avatar


"Okej." sade jag. Jag gick iväg in på en toalett och grät. Jag hörde att de andra killarna var arga på tjejen.

18 apr, 2015 11:53

Borttagen

Avatar


Jag kollade tyst efter killen.

18 apr, 2015 14:01

Borttagen

Avatar


Jag grät tyst inne på toaletten.

Max: (en av hans vänner)

"Vad gjorde du precis med vår vän?! Ska jag spöa skiten ur dig?! VILL DU DET!!!"

19 apr, 2015 09:45

Borttagen

Avatar


" Jag sa bara att han skulle sluta stirra" mumlade jag.

19 apr, 2015 09:56

Borttagen

Avatar


"Ja, men nu är han ledsen! JAG SKA SPÖA SKITEN UR DIG!!" skrek Max.

"Sluta Max!" skrek jag springandes emot dem.

19 apr, 2015 10:15

Borttagen

Avatar


Jag backade några steg.

19 apr, 2015 10:16

Borttagen

Avatar


Jag tittar förlåtande på flickan.

19 apr, 2015 10:30

Borttagen

Avatar


Jag kollade på killen.
" din kompis är sjuk i huvudet" sa jag och gick.

19 apr, 2015 10:31

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Melody Malfoy

Du får inte svara på den här tråden.