Marodör Rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Marodör Rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anna Gryffindor
Elev |
Tycker femte blir bra, mycket händer då.Och i sjätte är ju James mogen och Snape inte lika mycket med såå.... Femte tycker jag!xD
![]() ♡☆ Make love ♡
5 apr, 2015 21:30 |
|
soony sonny love
Elev |
5 apr, 2015 21:33 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker femte. Jag också. Ni andra? aaaaaa 5 apr, 2015 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av soony sonny love: ja med bara en fråga...kan lily och snape vara animagusar också? Det är okej för mig i alla fall. 5 apr, 2015 21:35 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av soony sonny love: ja med bara en fråga...kan lily och snape vara animagusar också? Det är okej för mig i alla fall. Visst. aaaaaa 5 apr, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
Ni kan bestämma, jag vet inte rickigt vad ni vill vara... Spelar ingen roll för mig egentligen.
Och ska vi starta vid Hogwarts expressen? 5 apr, 2015 21:38 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
Skrivet av soony sonny love: ja med bara en fråga...kan lily och snape vara animagusar också? Alltså att det är väldig avancerad magi och det är olagligt att vara oregistrerad det är okej för mig men hela storyn blir rubbad och inget går ihop...o.O ![]() ♡☆ Make love ♡
5 apr, 2015 21:39 |
|
soony sonny love
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Borttagen: Skrivet av soony sonny love: ja med bara en fråga...kan lily och snape vara animagusar också? Det är okej för mig i alla fall. Visst. tja efter som ni tycker det är ok så jag är ju lily så hon kan vara en utter om det är ok? ![]()
5 apr, 2015 21:41 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
Skrivet av soony sonny love: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Borttagen: Skrivet av soony sonny love: ja med bara en fråga...kan lily och snape vara animagusar också? Det är okej för mig i alla fall. Visst. tja efter som ni tycker det är ok så jag är ju lily så hon kan vara en utter om det är ok? Hennes patronus är ju en hind så kanske det? ![]() ♡☆ Make love ♡
5 apr, 2015 21:41 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ni kan bestämma, jag vet inte rickigt vad ni vill vara... Spelar ingen roll för mig egentligen. Och ska vi starta vid Hogwarts expressen? Ja, det blir bra! aaaaaa 5 apr, 2015 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen