Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Många fler inloggade samtidigt?

Forum > Off Topic > Många fler inloggade samtidigt?

1 2 3
Användare Inlägg
Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hinny:
Vet någon vilken dag det är då? Måndag, tisdag, onsdag o sånt ni vet?


Det är torsdag!
Oj då! I så fall kan inte jag heller. Jag har bestämt för mig att vi har afterwork på jobbet då!

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

3 apr, 2015 18:00

Hinny
Elev

Avatar


Skrivet av Evreka:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hinny:
Vet någon vilken dag det är då? Måndag, tisdag, onsdag o sånt ni vet?


Det är torsdag!
Oj då! I så fall kan inte jag heller. Jag har bestämt för mig att vi har afterwork på jobbet då!

Synd!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2F37%2F2f%2Fae%2F372fae692fe5957d6fe1ebace58d10cd.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Fb5bea0a7ed2e293534c16177841ce40d%2Ftumblr_p66rixMkfl1rtzvrno5_r2_400.gif

3 apr, 2015 18:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Solkatten:
Åh samma dag som min födelsedag! Underbart. Dock kommer jag vara borta vid den tiden... Kan vi inte ta lite senare framåt eftermiddag/kvällen? Det är ju ändå framåt kvällen de flesta är inne.

Jag har btw varit med om att det har varit över 100 medlemmar inne. ^^

För typ 1-2 år sedan var det ju väldigt vanligt med att man var upp till 120 inloggade samtidigt ^^

Åh, jag minns den tiden. *nostalgi*
Jag hade en gamlare dator då än nu och den hakade alltid upp sig om antalet medlemmar online var över hundra... Vilket betydde att den hakade upp sig rätt ofta.

3 apr, 2015 18:01

Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Solkatten:
Åh samma dag som min födelsedag! Underbart. Dock kommer jag vara borta vid den tiden... Kan vi inte ta lite senare framåt eftermiddag/kvällen? Det är ju ändå framåt kvällen de flesta är inne.

Jag har btw varit med om att det har varit över 100 medlemmar inne. ^^

För typ 1-2 år sedan var det ju väldigt vanligt med att man var upp till 120 inloggade samtidigt ^^

Åh, jag minns den tiden. *nostalgi*
Jag hade en gamlare dator då än nu och den hakade alltid upp sig om antalet medlemmar online var över hundra... Vilket betydde att den hakade upp sig rätt ofta.

Jooo, det hade ju sina sidor... Jag minns när duellklubben var helny och man kunde ha hur många dueller som helst. Folk duellerade så hej vilt att vi höll på att sänka servern (eller antalet samtidiga inloggningar till databasen eller nåt) så sidan gick jätteseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegt.

Sedan bytte Erfa server och begränsade duellerna till 10 per medlem bland annat.

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

3 apr, 2015 18:06

Savi
Elev

Avatar


Skrivet av Evreka:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Solkatten:
Åh samma dag som min födelsedag! Underbart. Dock kommer jag vara borta vid den tiden... Kan vi inte ta lite senare framåt eftermiddag/kvällen? Det är ju ändå framåt kvällen de flesta är inne.

Jag har btw varit med om att det har varit över 100 medlemmar inne. ^^

För typ 1-2 år sedan var det ju väldigt vanligt med att man var upp till 120 inloggade samtidigt ^^

Åh, jag minns den tiden. *nostalgi*
Jag hade en gamlare dator då än nu och den hakade alltid upp sig om antalet medlemmar online var över hundra... Vilket betydde att den hakade upp sig rätt ofta.

Jooo, det hade ju sina sidor... Jag minns när duellklubben var helny och man kunde ha hur många dueller som helst. Folk duellerade så hej vilt att vi höll på att sänka servern (eller antalet samtidiga inloggningar till databasen eller nåt) så sidan gick jätteseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegt.

Sedan bytte Erfa server och begränsade duellerna till 10 per medlem bland annat.

alltså åååh! var typ den här tiden jag var som mest aktiv, var inne hela tiden och det var såååå underbart.
favorittiden dock måste ha varit sommaren när pottermoreinloggningarna höll på och folk var aktiva 24/7 för alla ville få beta.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

3 apr, 2015 18:08

Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av Savi:
Skrivet av Evreka:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Solkatten:
Åh samma dag som min födelsedag! Underbart. Dock kommer jag vara borta vid den tiden... Kan vi inte ta lite senare framåt eftermiddag/kvällen? Det är ju ändå framåt kvällen de flesta är inne.

Jag har btw varit med om att det har varit över 100 medlemmar inne. ^^

För typ 1-2 år sedan var det ju väldigt vanligt med att man var upp till 120 inloggade samtidigt ^^

Åh, jag minns den tiden. *nostalgi*
Jag hade en gamlare dator då än nu och den hakade alltid upp sig om antalet medlemmar online var över hundra... Vilket betydde att den hakade upp sig rätt ofta.

Jooo, det hade ju sina sidor... Jag minns när duellklubben var helny och man kunde ha hur många dueller som helst. Folk duellerade så hej vilt att vi höll på att sänka servern (eller antalet samtidiga inloggningar till databasen eller nåt) så sidan gick jätteseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegt.

Sedan bytte Erfa server och begränsade duellerna till 10 per medlem bland annat.

alltså åååh! var typ den här tiden jag var som mest aktiv, var inne hela tiden och det var såååå underbart.
favorittiden dock måste ha varit sommaren när pottermoreinloggningarna höll på och folk var aktiva 24/7 för alla ville få beta.

Ja, det var innan jag hade hittat hit, så jag gissar på sommaren 2011? Visst kom det samma sommar som sista filmen?

Jag var aktiv på ett annat ställe då, som tyvärr spammades sönder och samman av en kombination av bottar och en inaktiv admin som inte gjorde något åt att dessa lyckades regga konton hela tiden. Jag saknar de trådar som bildades av folk som försökte få beta-konton och sedan denna evinnerliga väntan på inloggningsuppgifter....

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

3 apr, 2015 18:15

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Evreka:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Solkatten:
Åh samma dag som min födelsedag! Underbart. Dock kommer jag vara borta vid den tiden... Kan vi inte ta lite senare framåt eftermiddag/kvällen? Det är ju ändå framåt kvällen de flesta är inne.

Jag har btw varit med om att det har varit över 100 medlemmar inne. ^^

För typ 1-2 år sedan var det ju väldigt vanligt med att man var upp till 120 inloggade samtidigt ^^

Åh, jag minns den tiden. *nostalgi*
Jag hade en gamlare dator då än nu och den hakade alltid upp sig om antalet medlemmar online var över hundra... Vilket betydde att den hakade upp sig rätt ofta.

Jooo, det hade ju sina sidor... Jag minns när duellklubben var helny och man kunde ha hur många dueller som helst. Folk duellerade så hej vilt att vi höll på att sänka servern (eller antalet samtidiga inloggningar till databasen eller nåt) så sidan gick jätteseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegt.

Sedan bytte Erfa server och begränsade duellerna till 10 per medlem bland annat.

Fast det går att ha fler än 10 dueller. Har haft ca 15 på gång.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 apr, 2015 18:45

Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Fast det går att ha fler än 10 dueller. Har haft ca 15 på gång.

Ja, så länge du inte har tio aktiva dueller som du tackat ja till kan du bjuda in hur många du vill tills någon tackar ja och du får 10 aktiva dueller. Men om du på det sättet skaffat dig, säg 17 aktiva dueller så kan du inte ta en om-match med den senast avslutade förrän du är nere i högst nio aktiva dueller igen.

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

3 apr, 2015 19:16

1 2 3

Forum > Off Topic > Många fler inloggade samtidigt?

Du får inte svara på den här tråden.