Earth Hour 2015!
Forum > Off Topic > Earth Hour 2015!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Man ska inte bara släcka. Själv drog jag ut alla kontakter och stängde av allt elektriskt. Sen berättade jag spökhistorier och roliga historier tillsammans med min mamma. Nu efter timmen har vi inte heller tänt. Nu har vi bara tvn och datorn på. c:
28 mar, 2015 23:04 |
|
nymphglitter
Elev |
Jag har redan missat earth hour så
det spelar väl ändå ingen roll. kan någon dock förklara för mig varför man gör detta? har typ aldrig förstått. :$ :$
28 mar, 2015 23:32 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av nymphglitter: Jag har redan missat earth hour så det spelar väl ändå ingen roll. kan någon dock förklara för mig varför man gör detta? har typ aldrig förstått. :$ :$ För att det är bra för miljön.
28 mar, 2015 23:39 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av nymphglitter: Jag har redan missat earth hour så det spelar väl ändå ingen roll. kan någon dock förklara för mig varför man gör detta? har typ aldrig förstått. :$ :$ Det är väl för att visa politiker och stora företag med hur mycket man kan spara energi. För gemene man är det väl att visa att man faktiskt klarar sig genom att spara lite energi, att man inte behöver allt. Det hela är något symboliskt. Att "alla" knäpper av sina lampor i en timme hjälper inte mycket i det stora hela ;P "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 mar, 2015 23:42 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Det hela är något symboliskt. Att "alla" knäpper av sina lampor i en timme hjälper inte mycket i det stora hela ;P Men bättre än inget är det ju?
28 mar, 2015 23:50 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Vildvittra: Det hela är något symboliskt. Att "alla" knäpper av sina lampor i en timme hjälper inte mycket i det stora hela ;P Men bättre än inget är det ju? Jo, absolut är det så Sedan om någon får sig en tankeställare och använder sig av mindre elektriska prylar är det ännu bättre Menar bara att en timme per år ger inte så mycket även om det är bättre än inget "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 mar, 2015 23:52 |
|
illusionofcool
Elev |
Oherregud, var det ikväll? Det hade vi helt missat
Vi spelade absolut inte Tv-Spel... "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 29 mar, 2015 00:12 |
|
Borttagen
|
Jag kom på det runt nio, och då drog jag inte ut sladdar. Men min familj blev smått galna på mig när jag skulle springa runt i huset och släcka alla lampor överallt xD
29 mar, 2015 09:53 |
|
Corazon
Elev |
29 mar, 2015 11:11 |
|
Borttagen
|
Oh.. Det missade jag..
29 mar, 2015 12:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen