Öppet rollspel:)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel:)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ester Potter 04
Elev |
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Ester Potter 04: håller med. Och det skulle kunna handla om att mågon elev dör och vi försöker ta reda på varför? ? Skrivet av Borttagen: Ska vi skriva i jagform/han/honform, Dåtid/nutid? Jag tycker jagform och nutid. Har ni förresten något förslag på något särskilt som kan hända i rollet? Låter spännande
27 mar, 2015 17:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ester Potter 04: låter jättebra!Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Ester Potter 04: håller med. Och det skulle kunna handla om att mågon elev dör och vi försöker ta reda på varför? ? Skrivet av Borttagen: Ska vi skriva i jagform/han/honform, Dåtid/nutid? Jag tycker jagform och nutid. Har ni förresten något förslag på något särskilt som kan hända i rollet? Låter spännande 27 mar, 2015 17:39 |
|
Ester Potter 04
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ester Potter 04: låter jättebra! Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Ester Potter 04: håller med. Och det skulle kunna handla om att mågon elev dör och vi försöker ta reda på varför? ? Skrivet av Borttagen: Ska vi skriva i jagform/han/honform, Dåtid/nutid? Jag tycker jagform och nutid. Har ni förresten något förslag på något särskilt som kan hända i rollet? Låter spännande I så fall behöver vi bara kolla om det är okej för ceczan04 och få in hans mall och sen kan vi börja rolla
27 mar, 2015 17:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ceczan04 När kommer mall? Kommer antagligen imorgon. 27 mar, 2015 20:24 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
27 mar, 2015 20:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: ok Skrivet av Borttagen: ceczan04 När kommer mall? Kommer antagligen imorgon. Jag kan försöka fixa en nu... 27 mar, 2015 20:33 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: ok Skrivet av Borttagen: ceczan04 När kommer mall? Kommer antagligen imorgon. Jag kan försöka fixa en nu... ![]()
27 mar, 2015 20:35 |
|
Borttagen
|
namn: John Green
Ålder: 14 år Elevhem: Gryffindor Familj: Mamma (renblodig), pappa (renblodig) och Emilia (storasyster 17 år Ravenclaw). Personlighet: Klok, tystlåten (om man inte känner honom), lugn och modig. Utseende: Kort svart hår och klargröna ögon. Gillar: Quidditch, böcker, sina vänner och BÖCKER!!!!!!!!!. Gillar inte: Dödsätare, när någon stör honom, och dementorer. Husdjur: En liten grå uggla som heter Iron. Övrigt: Är jagare i Gryffindors Quidditchlag. 27 mar, 2015 21:06 |
|
Ester Potter 04
Elev |
I så fall kan vi börja
Jag vinkar en sista gång till min familj som står på perrongen innan jag går för att leta reda på mina vänner. Tillslut hittar jag dom sittandes i en kupé. "Hej!" säger jag och sätter mig på en ledig plats. Hoppas att det var okej att jag började
27 mar, 2015 21:51 |
|
Borttagen
|
"Hej!" Svarar jag och tittar ner i boken igen
27 mar, 2015 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen