Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Öppet Rollspel!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel!

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


^^antar det... ^^

20 mar, 2015 21:03

Borttagen

Avatar


Något spännande måste ju hända!

21 mar, 2015 12:29

Ester Potter 04
Elev

Avatar


Hermione Granger12, är det fullt eller kan jag vara med?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc09.deviantart.net%2Ffs70%2Ff%2F2012%2F022%2F4%2F2%2Fonce_a_potterhead_always_a_potterhead_by_slyffinclawpuff-d4n8cvr.jpg

21 mar, 2015 12:38

Borttagen

Avatar


Hermione Granger12, kan vi inte rolla fram det? Jag tycker det är mycket roligare och mer spännande!

21 mar, 2015 15:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ester Potter 04:
Hermione Granger12, är det fullt eller kan jag vara med?


Tyvärr, det är fullt

H@nna, visst!!

21 mar, 2015 16:10

Ester Potter 04
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ester Potter 04:
Hermione Granger12, är det fullt eller kan jag vara med?


Tyvärr, det är fullt

H@nna, visst!!

Okej.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc09.deviantart.net%2Ffs70%2Ff%2F2012%2F022%2F4%2F2%2Fonce_a_potterhead_always_a_potterhead_by_slyffinclawpuff-d4n8cvr.jpg

21 mar, 2015 18:50

Borttagen

Avatar


Ska vi skriva i jagform eller tredjeperson, dåtid eller nutid?

23 mar, 2015 19:35

Hanna Alice Lilly Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ska vi skriva i jagform eller tredjeperson, dåtid eller nutid?
jag tycker jagform och nutid

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F-iNlbTd3tYoA%2FVnjNUWn0c0I%2FAAAAAAAAZhc%2FTPHKspcP0jA%2Fs1600%2F25%252Bdays%252Bof%252Bbook%252Bbf%252B4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FFQvY5tgefVffW%2Fgiphy.gif

23 mar, 2015 19:39

Borttagen

Avatar


Jag med^^

23 mar, 2015 19:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter:
Skrivet av Borttagen:
Ska vi skriva i jagform eller tredjeperson, dåtid eller nutid?
jag tycker jagform och nutid


Vad tycker ni andra?

23 mar, 2015 19:55

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel!

Du får inte svara på den här tråden.