Öppet Rollspel!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^^antar det...
20 mar, 2015 21:03 |
|
Borttagen
|
Något spännande måste ju hända!
21 mar, 2015 12:29 |
|
Ester Potter 04
Elev |
21 mar, 2015 12:38 |
|
Borttagen
|
Hermione Granger12, kan vi inte rolla fram det? Jag tycker det är mycket roligare och mer spännande!
21 mar, 2015 15:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ester Potter 04: Hermione Granger12, är det fullt eller kan jag vara med? Tyvärr, det är fullt H@nna, visst!! 21 mar, 2015 16:10 |
|
Ester Potter 04
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ester Potter 04: Hermione Granger12, är det fullt eller kan jag vara med? Tyvärr, det är fullt H@nna, visst!! Okej.
21 mar, 2015 18:50 |
|
Borttagen
|
Ska vi skriva i jagform eller tredjeperson, dåtid eller nutid?
23 mar, 2015 19:35 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag tycker jagform och nutidSka vi skriva i jagform eller tredjeperson, dåtid eller nutid? ![]()
23 mar, 2015 19:39 |
|
Borttagen
|
Jag med^^
23 mar, 2015 19:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: jag tycker jagform och nutid Ska vi skriva i jagform eller tredjeperson, dåtid eller nutid? Vad tycker ni andra? 23 mar, 2015 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen