Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

prs. med Cecilia9795

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs. med Cecilia9795

1 2 3 4 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag satte mig i en tom kupe.

15 mar, 2015 15:31

Cecilia9795
Elev

Avatar


Jag tog upp min bok och började läsa, jag blev så nyfiken på det nya årets lektioner.

15 mar, 2015 15:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Cecilia9795:
Jag tog upp min bok och började läsa, jag blev så nyfiken på det nya årets lektioner.
((( man får schemat på första morgonen på skolan))))


jag övade på några trollformler

15 mar, 2015 15:37

Cecilia9795
Elev

Avatar


(Aa, fast dem vet nog vad dem ska läsa om eftersom dem köpt böcker till lektionerna)

Jag satt tyst och bara väntade på att vi skulle komma fram.

15 mar, 2015 15:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Cecilia9795:
(Aa, fast dem vet nog vad dem ska läsa om eftersom dem köpt böcker till lektionerna)

Jag satt tyst och bara väntade på att vi skulle komma fram.
jag gick och bytte om till skolklädnaden...

15 mar, 2015 15:41

Cecilia9795
Elev

Avatar


Vi var äntligen framme.Så jag hoppade av och gick med mina vänner till samlingssalen.

15 mar, 2015 15:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Cecilia9795:
Vi var äntligen framme.Så jag hoppade av och gick med mina vänner till samlingssalen.
jag visade vart förstaårselverna skulle gå och sen tog jag en vagn med några 5årselever.

15 mar, 2015 15:45

Cecilia9795
Elev

Avatar


Jag satte mig med mina vänner och vi väntade.

15 mar, 2015 15:48

Borttagen

Avatar


när jag kom fram satte jag mig vid gryffindors bord

15 mar, 2015 15:49

Cecilia9795
Elev

Avatar


Jag log och vi diskuterade hur det skulle gå med dem nya eleverna.Jag hoppades att vi skulle få många nya till Gryffindor.

15 mar, 2015 15:52

1 2 3 4 ... 6 7 8

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs. med Cecilia9795

Du får inte svara på den här tråden.