prs. med Cecilia9795
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs. med Cecilia9795
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag satte mig i en tom kupe.
15 mar, 2015 15:31 |
|
Cecilia9795
Elev |
Jag tog upp min bok och började läsa, jag blev så nyfiken på det nya årets lektioner.
15 mar, 2015 15:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cecilia9795: ((( man får schemat på första morgonen på skolan))))Jag tog upp min bok och började läsa, jag blev så nyfiken på det nya årets lektioner. jag övade på några trollformler 15 mar, 2015 15:37 |
|
Cecilia9795
Elev |
(Aa, fast dem vet nog vad dem ska läsa om eftersom dem köpt böcker till lektionerna)
Jag satt tyst och bara väntade på att vi skulle komma fram. 15 mar, 2015 15:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cecilia9795: jag gick och bytte om till skolklädnaden...(Aa, fast dem vet nog vad dem ska läsa om eftersom dem köpt böcker till lektionerna) Jag satt tyst och bara väntade på att vi skulle komma fram. 15 mar, 2015 15:41 |
|
Cecilia9795
Elev |
Vi var äntligen framme.Så jag hoppade av och gick med mina vänner till samlingssalen.
15 mar, 2015 15:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cecilia9795: jag visade vart förstaårselverna skulle gå och sen tog jag en vagn med några 5årselever.Vi var äntligen framme.Så jag hoppade av och gick med mina vänner till samlingssalen. 15 mar, 2015 15:45 |
|
Cecilia9795
Elev |
Jag satte mig med mina vänner och vi väntade.
15 mar, 2015 15:48 |
|
Borttagen
|
när jag kom fram satte jag mig vid gryffindors bord
15 mar, 2015 15:49 |
|
Cecilia9795
Elev |
Jag log och vi diskuterade hur det skulle gå med dem nya eleverna.Jag hoppades att vi skulle få många nya till Gryffindor.
15 mar, 2015 15:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen