roll med hanna alice lilly potter och lillabelle
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > roll med hanna alice lilly potter och lillabelle
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LillaBelle: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LillaBelle: japp!♥ Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Va bra. Så jag ska älska er båda två alltså Skrivet av Borttagen: i'm back Skrivet av LillaBelle: ok Skrivet av Borttagen: Hon är och simmar just nu vi får fråga sen Skrivet av LillaBelle: vi får höra med henne och se. Skrivet av Borttagen: hon vill säkert vara tjej Ok, då kan jag vara person 3 (tjej). Hanna Alice Lilly Potter är det ok om du är tjej nr 1? och ja, jag är tjej Okej och ni ska älska mig japp♥ Var ska det utspela sig? 12 mar, 2015 07:40 |
|
LillaBelle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LillaBelle: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LillaBelle: japp!♥ Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Va bra. Så jag ska älska er båda två alltså Skrivet av Borttagen: i'm back Skrivet av LillaBelle: ok Skrivet av Borttagen: Hon är och simmar just nu vi får fråga sen Skrivet av LillaBelle: vi får höra med henne och se. Skrivet av Borttagen: hon vill säkert vara tjej Ok, då kan jag vara person 3 (tjej). Hanna Alice Lilly Potter är det ok om du är tjej nr 1? och ja, jag är tjej Okej Okej och ni ska älska mig japp♥ Var ska det utspela sig?
12 mar, 2015 07:43 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: en skola?Skrivet av LillaBelle: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LillaBelle: japp!♥ Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Va bra. Så jag ska älska er båda två alltså Skrivet av Borttagen: i'm back Skrivet av LillaBelle: ok Skrivet av Borttagen: Hon är och simmar just nu vi får fråga sen Skrivet av LillaBelle: vi får höra med henne och se. Skrivet av Borttagen: hon vill säkert vara tjej Ok, då kan jag vara person 3 (tjej). Hanna Alice Lilly Potter är det ok om du är tjej nr 1? och ja, jag är tjej Okej och ni ska älska mig japp♥ Var ska det utspela sig? ![]()
12 mar, 2015 16:04 |
|
LillaBelle
Elev |
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: okej Skrivet av Borttagen: en skola? Skrivet av LillaBelle: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LillaBelle: japp!♥ Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Va bra. Så jag ska älska er båda två alltså Skrivet av Borttagen: i'm back Skrivet av LillaBelle: ok Skrivet av Borttagen: Hon är och simmar just nu vi får fråga sen Skrivet av LillaBelle: vi får höra med henne och se. Skrivet av Borttagen: hon vill säkert vara tjej Ok, då kan jag vara person 3 (tjej). Hanna Alice Lilly Potter är det ok om du är tjej nr 1? och ja, jag är tjej Okej och ni ska älska mig japp♥ Var ska det utspela sig?
12 mar, 2015 16:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LillaBelle: visstSkrivet av Hanna Alice Lilly Potter: okej Skrivet av Borttagen: en skola? Skrivet av LillaBelle: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LillaBelle: japp!♥ Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Va bra. Så jag ska älska er båda två alltså Skrivet av Borttagen: i'm back Skrivet av LillaBelle: ok Skrivet av Borttagen: Hon är och simmar just nu vi får fråga sen Skrivet av LillaBelle: vi får höra med henne och se. Skrivet av Borttagen: hon vill säkert vara tjej Ok, då kan jag vara person 3 (tjej). Hanna Alice Lilly Potter är det ok om du är tjej nr 1? och ja, jag är tjej Okej och ni ska älska mig japp♥ Var ska det utspela sig? 12 mar, 2015 18:00 |
|
LillaBelle
Elev |
12 mar, 2015 18:01 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: hur gamla ska vi vara (Jag tycker 13-15 år eller något sådant) och vem fixar mallen??Skrivet av LillaBelle: visst Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: okej Skrivet av Borttagen: en skola? Skrivet av LillaBelle: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LillaBelle: japp!♥ Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Va bra. Så jag ska älska er båda två alltså Skrivet av Borttagen: i'm back Skrivet av LillaBelle: ok Skrivet av Borttagen: Hon är och simmar just nu vi får fråga sen Skrivet av LillaBelle: vi får höra med henne och se. Skrivet av Borttagen: hon vill säkert vara tjej Ok, då kan jag vara person 3 (tjej). Hanna Alice Lilly Potter är det ok om du är tjej nr 1? och ja, jag är tjej Okej och ni ska älska mig japp♥ Var ska det utspela sig? ![]()
12 mar, 2015 18:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: 14?Skrivet av Borttagen: hur gamla ska vi vara (Jag tycker 13-15 år eller något sådant) och vem fixar mallen?? Skrivet av LillaBelle: visst Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: okej Skrivet av Borttagen: en skola? Skrivet av LillaBelle: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LillaBelle: japp!♥ Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Va bra. Så jag ska älska er båda två alltså Skrivet av Borttagen: i'm back Skrivet av LillaBelle: ok Skrivet av Borttagen: Hon är och simmar just nu vi får fråga sen Skrivet av LillaBelle: vi får höra med henne och se. Skrivet av Borttagen: hon vill säkert vara tjej Ok, då kan jag vara person 3 (tjej). Hanna Alice Lilly Potter är det ok om du är tjej nr 1? och ja, jag är tjej Okej och ni ska älska mig japp♥ Var ska det utspela sig? Namn: Ålder: Kön: Utseende: Personlighet: Övrigt: 12 mar, 2015 18:04 |
|
LillaBelle
Elev |
Namn: Emil
Ålder :14 år Kön: kille Utseende: lång blond, diamant färgade ögon och alment snygg Personlighet: snäl, smart, gillar, kärlek och romantisk Övrigt: han är en rättvis person och låter ingen vara utan för
12 mar, 2015 18:13
Detta inlägg ändrades senast 2015-03-13 kl. 07:28
|
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Namn: Ariana
Ålder: 14 Kön: tjej Utseende: Svart hår, kastanjebruna ögon Personlighet: Ganska självständig, envis, ganska smart och oftast glad Övrigt:-- ![]()
12 mar, 2015 18:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen