roll med Hermone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > roll med Hermone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gick upp till den stora porten, tittade ut över skolgården och gick in.
Edit: innan jag går säger jag "HEj" 10 mar, 2015 19:19 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
10 mar, 2015 19:20 |
|
LillaBelle
Elev |
Jag är på väg till information skylten och ser två flickor och springer förbi skylten in i skolan och steler mig bakom dörren
10 mar, 2015 19:20 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
10 mar, 2015 19:21 |
|
Borttagen
|
Jag följer skyltarna till den salen där vi alla ska träffas.
10 mar, 2015 19:22 |
|
LillaBelle
Elev |
10 mar, 2015 19:23 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
10 mar, 2015 19:24 |
|
Borttagen
|
Jag ställer mig längst bak i salen vid väggen och kollar ut i salen.
10 mar, 2015 19:25 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
10 mar, 2015 19:26 |
|
Borttagen
|
Någon börjar prata, men jag hör inte för att gruppen till höger om mig pratar. jag kollar på de och önskar att jag också hade några vänner.
10 mar, 2015 19:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen