Prs. Melody-Jessica
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Melody-Jessica
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Lawiise
Elev |
3 mar, 2015 20:49 |
|
Borttagen
|
Jag kollade på Miranda och flinade.
3 mar, 2015 20:49 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
3 mar, 2015 20:51 |
|
Borttagen
|
" Jo alltså skulle du kunna hälsa Scorpius att möta mig nere vid sjön?" Frågade jag.
3 mar, 2015 20:53 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
3 mar, 2015 20:55 |
|
Borttagen
|
" Tack" sa jag och gick iväg med Miranda.
3 mar, 2015 21:02 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
"Kommer snart!", sa jag till Albus.
Jag gick till Slytherinbordet och såg Scorpius. "Jag ska hälsa från Julia Red att du ska möta henne nere vid sjön.", sa jag. "Okej", sa Scorpius. "Hur mår du tvilling?", frågade han. "Bra, jag måste gå tillbaka nu", sa jag. ![]()
3 mar, 2015 21:05 |
|
Borttagen
|
Jag kollade på Scorpius.
3 mar, 2015 21:06 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Jag gick tillbaka och såg att Scorpius gick ut.
Han hade säkert gått för att möta henne. Jag fortsatte att äta. ![]()
3 mar, 2015 21:07 |
|
Borttagen
|
Jag skyndade till sjön för att möta Scorpius.
3 mar, 2015 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen