Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

prs [user]j-k heap[/user]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs [user]j-k heap[/user]

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ska vi bada imorgon vi 12 tiden på stranden.

1 mar, 2015 12:37

j-k heap
Elev

Avatar


Okej jag kan lära dig hur du kan simma fortare jag går ju på simmning

struntirunt

1 mar, 2015 12:40

Borttagen

Avatar


Okej men ta det lite sakta då... Men nu kan vi väl gå hem till mig och spela monopol om du vill?

1 mar, 2015 12:41

j-k heap
Elev

Avatar


Okej men har du inte cloedo

struntirunt

1 mar, 2015 12:42

Borttagen

Avatar


vad e det?

1 mar, 2015 12:42

j-k heap
Elev

Avatar


etvär ett spwl där man aka liata ut vem tjuven är. Jag antar att du inte har det då

struntirunt

1 mar, 2015 12:49

Borttagen

Avatar


nej det har jag inte.
men vill du gå hem till mig och spela monopol om du vill?

1 mar, 2015 12:51

j-k heap
Elev

Avatar


Ja det blir bra
Kom så går vi då

struntirunt

1 mar, 2015 12:52

Borttagen

Avatar


kul



efter två timmar vill du ha mellis frågar Liam

1 mar, 2015 12:53

j-k heap
Elev

Avatar


Ja fast efter det tror jag att jag måste gå hem.

struntirunt

1 mar, 2015 12:54

1 2 3 4 5 6

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs [user]j-k heap[/user]

Du får inte svara på den här tråden.