prs [user]j-k heap[/user]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs [user]j-k heap[/user]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska vi bada imorgon vi 12 tiden på stranden.
1 mar, 2015 12:37 |
|
j-k heap
Elev |
Okej jag kan lära dig hur du kan simma fortare jag går ju på simmning
struntirunt 1 mar, 2015 12:40 |
|
Borttagen
|
Okej men ta det lite sakta då... Men nu kan vi väl gå hem till mig och spela monopol om du vill?
1 mar, 2015 12:41 |
|
j-k heap
Elev |
Okej men har du inte cloedo
struntirunt 1 mar, 2015 12:42 |
|
Borttagen
|
vad e det?
1 mar, 2015 12:42 |
|
j-k heap
Elev |
etvär ett spwl där man aka liata ut vem tjuven är. Jag antar att du inte har det då
struntirunt 1 mar, 2015 12:49 |
|
Borttagen
|
nej det har jag inte. men vill du gå hem till mig och spela monopol om du vill? 1 mar, 2015 12:51 |
|
j-k heap
Elev |
Ja det blir bra
Kom så går vi då struntirunt 1 mar, 2015 12:52 |
|
Borttagen
|
kul
efter två timmar vill du ha mellis frågar Liam 1 mar, 2015 12:53 |
|
j-k heap
Elev |
Ja fast efter det tror jag att jag måste gå hem.
struntirunt 1 mar, 2015 12:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen