Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nattfest med mugglismedlemmarna!

Forum > Off Topic > Nattfest med mugglismedlemmarna!

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


8 mar, 2015 12:42

Borttagen

Avatar


Jag måste nog hoppa ur.

9 mar, 2015 20:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag måste nog hoppa ur.

Vad tråkigt
Hoppas att det kommer fler!

12 mar, 2015 18:29

Tuggrus
Elev

Avatar


Missade totalt att det är nu på lördag.. yup..

MUMS!

12 mar, 2015 18:33

CFscout241
Elev

Avatar


Min första fest här på mugglis då.
IM ON

愛麗絲,你是我的一切

12 mar, 2015 18:56

Hapo
Elev

Avatar


Det närmar sig... ^^

13 mar, 2015 09:40

LauraTree
Elev

Avatar


Spännande! Bevakar ^^

13 mar, 2015 13:13

Linn88
Elev

Avatar


NEEEEEEEJ! Förlåt så sjukt mycket, för jag måste hoppa av. Jag hekt glömt bort att det var denna helg! Vi är tyvärr bortbjudna men hoppas kynna vara med en liten stund.

Live Laugh Love The life is short... <3

13 mar, 2015 17:08

1233679
Elev

Avatar


Kan jag vara med?
Kan hända att jag glömmer bort det helt,hehe..... Men ska försöka

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F68cf436ee8d6f33cf569d94ecdb6fd52%2Ftumblr_meu4cojY9Q1r0vxqmo1_500.gif

13 mar, 2015 19:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vi tänkte att vi den 14/3 skulle anordna en liten fest.
Det är som en prat-tråd, fast med ett sido-roleplay.
Man kan alltså låtsas att man gör runt på en faktiskt fest, eller så skriver man helt enkelt med andra medlemmar, ställer frågor, och har allmänt kul.
Bevaka denna tråd, mer info kommer snart!
Frågor? ställ dom nedanför.
PRELIMINÄR TID JUST NU: 14/3 KLOCKAN 23:00-01:00
kan jag vara med Minerva Snape

13 mar, 2015 19:19

1 2 3 4 5

Forum > Off Topic > Nattfest med mugglismedlemmarna!

Du får inte svara på den här tråden.