Blodigt rollspel :D
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Blodigt rollspel :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: mig med Same 23 feb, 2015 19:15 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
23 feb, 2015 19:21 |
|
Borttagen
|
Vem vill börja? 23 feb, 2015 19:21 |
|
LillaBelle
Elev |
23 feb, 2015 19:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LillaBelle: Jag kan börja Good 23 feb, 2015 19:25 |
|
LillaBelle
Elev |
23 feb, 2015 19:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LillaBelle: ska jag börja nu Ja 23 feb, 2015 19:27 |
|
LillaBelle
Elev |
23 feb, 2015 19:31 |
|
Borttagen
|
Jag kollar mig omkring och hör hur bomber faller över Syrien. Tårarna strömmar ner för mina kinder och jag springer genom huset och skriker mina bröders namn.
23 feb, 2015 19:33 |
|
LillaBelle
Elev |
23 feb, 2015 19:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen