prs med melody malfoy och ceczan04
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> prs med melody malfoy och ceczan04
|
Borttagen
|
-Är det? Min farfar är Remus John Lupin. Sade jag.
14 feb, 2015 16:53
|
|
Borttagen
|
14 feb, 2015 17:23
|
|
Borttagen
|
-Jag tycker det är coolt att oliver wood är din farfar. Sade jag
14 feb, 2015 18:09
|
|
Borttagen
|
14 feb, 2015 20:49
|
|
Borttagen
|
Äter upp min sista chokladgroda och går och hämtar min silverpil.
-Det här är min silverpil. Sade jag
-Vad har du för en kvast? Frågade jag.
21 feb, 2015 09:35
|
|
Borttagen
|
- Har också en silverpil, sa jag.
21 feb, 2015 13:33
|
|
Borttagen
|
-Jag gillar inte nimbus-kvastarna. Sade jag.
21 feb, 2015 13:38
|
|
Borttagen
|
- Min bror var en nimbus, sa jag.
21 feb, 2015 13:51
|
|
Borttagen
|
-Jag tror att nimbus-kvastarna är bättre för vaktare än för jagare. Sade jag
21 feb, 2015 15:01
|
|
Borttagen
|
21 feb, 2015 15:54
|
Du får inte svara på den här tråden.