Öppet fantasyrollspel!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet fantasyrollspel!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av rickardOl: Skrivet av Isabelle Granger: jag tycker det låter bra men tycker ni att han ska ha något namn och vilket? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Låter väl ganska kul Nån demonsnubbe...? Hell yeesh han kan kanske heta Aska? (första saken jag kom på) 5 feb, 2015 15:48 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av rickardOl: Skrivet av Isabelle Granger: jag tycker det låter bra men tycker ni att han ska ha något namn och vilket? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Låter väl ganska kul Nån demonsnubbe...? Hell yeesh han kan kanske heta Aska? (första saken jag kom på) låter bra ![]()
5 feb, 2015 16:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av rickardOl: Skrivet av Isabelle Granger: jag tycker det låter bra men tycker ni att han ska ha något namn och vilket? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Låter väl ganska kul Nån demonsnubbe...? Hell yeesh han kan kanske heta Aska? (första saken jag kom på) låter bra ok något mer vi borde fixa innan mallen kommer? 5 feb, 2015 16:18 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: tror inte det?Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av rickardOl: Skrivet av Isabelle Granger: jag tycker det låter bra men tycker ni att han ska ha något namn och vilket? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Låter väl ganska kul Nån demonsnubbe...? Hell yeesh han kan kanske heta Aska? (första saken jag kom på) låter bra ok något mer vi borde fixa innan mallen kommer? ![]()
5 feb, 2015 16:19 |
|
Borttagen
|
ok, mall dyker upp i det första inlägget strax!
5 feb, 2015 16:21 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: ålderDETTA ROLLSPEL ÄR NU STÄNGT OCH INGEN MER KAN JOINA Hej! Här hade jag tänkt starta ett litet rollspel. Jag är ganska dålig på ideer så jag tänkte att alla som ville vara med kunde bestämma tillsammans. Jag tycker att det skulle vara roligt om det vore en blandning av fantasy och romantik och att det ska vara mellan 3-7 medlemmar i rollet som har 1-2 mallar. Mallen: Namn: Kön: Magisk kraft: Roll på barnhemmet: Utseende: Personlighet: Övigt: Jag har missat nåt, eller hur? ![]()
5 feb, 2015 16:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Haha! Att jag alltid ska missa något Skrivet av Borttagen: ålder DETTA ROLLSPEL ÄR NU STÄNGT OCH INGEN MER KAN JOINA Hej! Här hade jag tänkt starta ett litet rollspel. Jag är ganska dålig på ideer så jag tänkte att alla som ville vara med kunde bestämma tillsammans. Jag tycker att det skulle vara roligt om det vore en blandning av fantasy och romantik och att det ska vara mellan 3-7 medlemmar i rollet som har 1-2 mallar. Mallen: Namn: Kön: Magisk kraft: Roll på barnhemmet: Utseende: Personlighet: Övigt: Jag har missat nåt, eller hur? 5 feb, 2015 16:43 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: det brukar jag också göra när jag gör mallar XD Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Haha! Att jag alltid ska missa något Skrivet av Borttagen: ålder DETTA ROLLSPEL ÄR NU STÄNGT OCH INGEN MER KAN JOINA Hej! Här hade jag tänkt starta ett litet rollspel. Jag är ganska dålig på ideer så jag tänkte att alla som ville vara med kunde bestämma tillsammans. Jag tycker att det skulle vara roligt om det vore en blandning av fantasy och romantik och att det ska vara mellan 3-7 medlemmar i rollet som har 1-2 mallar. Mallen: Namn: Kön: Magisk kraft: Roll på barnhemmet: Utseende: Personlighet: Övigt: Jag har missat nåt, eller hur? ![]()
5 feb, 2015 16:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: det brukar jag också göra när jag gör mallar XD Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Haha! Att jag alltid ska missa något Skrivet av Borttagen: ålder DETTA ROLLSPEL ÄR NU STÄNGT OCH INGEN MER KAN JOINA Hej! Här hade jag tänkt starta ett litet rollspel. Jag är ganska dålig på ideer så jag tänkte att alla som ville vara med kunde bestämma tillsammans. Jag tycker att det skulle vara roligt om det vore en blandning av fantasy och romantik och att det ska vara mellan 3-7 medlemmar i rollet som har 1-2 mallar. Mallen: Namn: Kön: Magisk kraft: Roll på barnhemmet: Utseende: Personlighet: Övigt: Jag har missat nåt, eller hur? Jag också xD 5 feb, 2015 16:46 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
5 feb, 2015 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen