Melodifestivalen 2015
Forum > Off Topic > Melodifestivalen 2015
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Asså jag hoppas att dollystyle inte blir en stor förbaskad hype då jag inte vill se en massa prylar med dem på överallt. Det räcker med dem banden som redan är överdrivet upp hypade.
30 jan, 2015 21:34 |
|
april
Elev |
Skrivet av dementorn: Skrivet av april: vilka programledare är det iår? Sanna Nielsen och Robin Paulsson (han från Robins) Jag ska gå på deltävlingen i Göteborg nästa vecka ah! det kan bli kul
31 jan, 2015 11:33 |
|
Frivolt
Elev |
Måste bara få skryta med o säga att jag har träffat Mariette
Nämen! Hon är snygg Annars ska det blir väldigt spännande o höra de andra..va sjukt få jag ens visste vilka det va haha x) 31 jan, 2015 12:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dementorn: Skrivet av april: vilka programledare är det iår? Sanna Nielsen och Robin Paulsson (han från Robins) Jag ska gå på deltävlingen i Göteborg nästa vecka Du får gärna ge lite förhandsinformation om hur va det va Isåfall kanske med spoilertaggen ifall det finns dem här som inte vill läsa nått i förväg Sen så är det snart bara ett dygn kvar nu. TAGGA 6 feb, 2015 09:12 |
|
Li
Biträdande rektor |
Gråter är så taggad på Eric Saade.
without something there is no nothing 6 feb, 2015 09:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Gråter är så taggad på Eric Saade. Såg denna bilden angående Saade. Expressen verkar ha hur kul som helst i alla fall. ![]() Men ska bli intressant och se va han hittar på i år. Även om jag själv personligen inte varit så förtjust i låtarna så har den killen bevisat att han kan koreografi när det kommer itll spektakulära nummer. Glasburen är ett bra exempel på det 6 feb, 2015 11:49 |
|
dementorn
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dementorn: Skrivet av april: vilka programledare är det iår? Sanna Nielsen och Robin Paulsson (han från Robins) Jag ska gå på deltävlingen i Göteborg nästa vecka Du får gärna ge lite förhandsinformation om hur va det va Isåfall kanske med spoilertaggen ifall det finns dem här som inte vill läsa nått i förväg Sen så är det snart bara ett dygn kvar nu. TAGGA Jag skrev fel, jag ska på genrepet, det är ikväll!
6 feb, 2015 13:52 |
|
Borttagen
|
Lär väl se någon enstaka deltävling om jag råkar vara hemma hos mina föräldrar samma dag som en sån
6 feb, 2015 14:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dementorn: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dementorn: Skrivet av april: vilka programledare är det iår? Sanna Nielsen och Robin Paulsson (han från Robins) Jag ska gå på deltävlingen i Göteborg nästa vecka Du får gärna ge lite förhandsinformation om hur va det va Isåfall kanske med spoilertaggen ifall det finns dem här som inte vill läsa nått i förväg Sen så är det snart bara ett dygn kvar nu. TAGGA Jag skrev fel, jag ska på genrepet, det är ikväll! Ja men jag tänkte lite smphintar om låtarna och så. Va du själv tyckte 6 feb, 2015 15:09 |
|
Jacko
Elev |
6 feb, 2015 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen