Planering för rollspel (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Planering för rollspel (prs)
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: kan inte en ond person som ville att världen skulle falla samman. så han/hon snodde ett magisk klot som ger världen sin kraft?
Och sedan att det finns några "utvalda som ska rädda världen.
25 jan, 2015 17:22
|
|
Borttagen
|
Ja precis vad tycker du Melody Malfoy ?
25 jan, 2015 17:24
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja precis vad tycker du Melody Malfoy ?
Jag gillar iden
25 jan, 2015 17:25
|
|
Borttagen
|
då kör vi på det^^ vi behöver komma på vilka slags varelser som ska finnas.
25 jan, 2015 17:27
|
|
Borttagen
|
Demoner , alver, människor , dvärgar är de jag kommer på just nu.
25 jan, 2015 17:27
|
|
Borttagen
|
Demoner, vampyrer, varulvar mutanter
25 jan, 2015 17:28
|
|
Borttagen
|
Vampyrer, Magiker, Furries (personer med djursvansar eller öron)
25 jan, 2015 17:28
|
|
Borttagen
|
Okej så de varelser som finns är alltså
Demoner
Varulvar
vampyrer
dvärgar
Furries
magiker
mutanter
människor
Och sedan kom jag på änglar och älvor/feer vad man vill kalla dom
25 jan, 2015 17:30
|
|
Borttagen
|
Vi kan välja 3 var av de olika varelserna som man vill ha med i gruppen tycker jag ^^
25 jan, 2015 17:32
|
|
Borttagen
|
Okej jag vill ha med Demon , mutant och vampyr (Det är dom jag vill göra )
25 jan, 2015 17:33
|
Du får inte svara på den här tråden.