Frukost-tråden
Forum > Off Topic > Frukost-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Min standardfrukost är typ två mackor med ost på. Ibland äter jag inget och när jag lyxar till det så blir det äggröra och bacon. (alltså typ födelsedagar).
Är verkligen inte en frukostmänniska och jag avskyr att äta på morgonen. Men oftast tvingar jag i mig något ändå...
22 jan, 2015 15:12 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av yerAwizardThea: Min standardfrukost är typ två mackor med ost på. Ibland äter jag inget och när jag lyxar till det så blir det äggröra och bacon. (alltså typ födelsedagar). Är verkligen inte en frukostmänniska och jag avskyr att äta på morgonen. Men oftast tvingar jag i mig något ändå... Jag vill verkligen vara en frukostmänniska!! Oftast blir det inget till frukost, så därför försöker jag lyxa till det för att det ska bli roligare att äta typ... Dumt bar att matlusten inte kommer förrän typ runt 11. =) - just like themarauder 22 jan, 2015 16:35 |
|
Lizzel
Elev |
Hejsan hoppsan!
Jag brukar käka jogurt mé blåbär o havregryn. Nyttigt o gott ♥ Brukar oxå äta havregrynsgröt med bär- mm. Ibland äter jag keso med nötter och torkad frukt. Pankisar är ju helgfrullen framför allt ♥ Det blir oftast mjölk, juice eller chokladmjölk som dricka ♥ Älskar frukost, själva processen. Puss puss <3 22 jan, 2015 18:17 |
|
themarauder
Lärare |
Så skönt det är att gå upp "tidigt", o ha tid på sig att göra sig i ordning.
Sitter i min turban o min morgonrock efter att ha duschat, o tittar lite på tv. Har hallon i kylen som jag ska äta till min fil =) Godmorgon på er allihopa! ♥ =) - just like themarauder 26 jan, 2015 10:19 |
|
Frivolt
Elev |
Godmorgon!
Det där lät väldigt mysigt Själv åt jag fil och flingor, som vanligt ^^ Och drack te : D 26 jan, 2015 12:46 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Frivolt: Godmorgon! Det där lät väldigt mysigt Själv åt jag fil och flingor, som vanligt ^^ Och drack te : D Önskar jag gillade te!! Det ser så.. mysigt ut =) =) - just like themarauder 26 jan, 2015 12:53 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Godmorgon! Det där lät väldigt mysigt Själv åt jag fil och flingor, som vanligt ^^ Och drack te : D Önskar jag gillade te!! Det ser så.. mysigt ut =) åh D: Jaa det är det verkligen 26 jan, 2015 12:54 |
|
Borttagen
|
Idag testade jag ha marshmallowfluff och jordnötssmör på en macka. Var rätt gott faktiskt, köpte egentligen fluffet till glass men kan nog äta det såhär också. :>
Har dessutom börjat ersätta mjölk med havredryck till frukost, det är grymt gott! Känns inte lika tungt i magen efter frukost heller. Bye bye, överflödiga dairy products. 26 jan, 2015 13:01 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte äta frukost hemma när jag ska iväg till skolan för jag blir alldeles för stressad. Så jag brukar ta med frukosten till skolan och äta den där! Det är mycket skönare miljö där och jag har hela "passa bussen"-faderullan avklarad. Och de har vattenkokare så jag kan koka tevatten, det är jättebra!
26 jan, 2015 13:37 |
|
Gilderoy
Elev |
Brukar äta havregrynsgröt gjord på fiberhavregryn med havremjölk, blådbär, linfrön och lite jordnötssmör i. När jag lyxar till det skivar jag i banan också är en snabb lätt och hyfsat billig frukost som gör att man håller sig mätt. Innan hade jag jättesvårt för att äta frukost men tycker det är lättare med gröt eftersom det inte är så mycket att tugga
26 jan, 2015 16:54 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen