Everything is Possible for a Possible (PRS)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Everything is Possible for a Possible (PRS)
|
Borttagen
|
Både Julia & Johannes försökte att komma på något att säga.
"Sam tänk inte på skolan just nu ta det lugnt i tre dagar & villa upp dig. Jag kan hjälpa dig med matten sen" Sa Julia
Det var det enda hon visste att hon kunde göra för sin bror.
20 jan, 2015 22:16
|
|
Borttagen
|
Sam log bara tacksamt Felix la handen på Sams axel
" Jag hoppas läraren kommer ge dig en ordentlig ursäkt " sa Felix
" Kommer hon inte göra " sa Sam med gråtfärdig röst.
" Det där var det taskigaste jag någonsin har hört sen jag hörde min gamla musik lärare säga något " sa Felix
20 jan, 2015 22:19
|
|
Borttagen
|
"Sam jag vet att skolan är tuff & svår i bland. Men i bland så är det lärarens fel & inte elevernas. Du måste tro på dig själv & strunta i Häxans dumma ord" sa Julia.
"Jag vet vad vi kan göra som kan muntra upp dig Bueno Nachos " sa Johannes & log.
"Um Johannes det funkar för dig men jag vet inte om det hjälper de andra." sa Julia med en suck.
"äh det kan bli roligt förresten fick vi ingen skollunch idag så jag är hungrig" sa Johannes.
20 jan, 2015 22:24
|
|
Borttagen
|
" jag behöver något som kan muntra upp mig " sa Sam
" Bueno Natschos bli bra " sa Natascha och log. Plötsligt då la någon händerna för hennes ögon. Bakom henne stod en tjej med svart hår hennes namn var Anastacia.
20 jan, 2015 22:38
|
|
Borttagen
|
Johannes älskade Bueno nachos. Enligt Johannes så är Bueno Nachos det bästa stället i hela staden.
Julia såg sig omkring lite snabbt.
"vi borde ge oss av snart. Skolan stänger om 10 minuter. " Sa Julia.
20 jan, 2015 22:43
|
|
Borttagen
|
Sam nickade han tog sin jacka
" hänger du med till Bueno Natscho Anastacia ?" Frågade Natascha
" Självklart Nat en av de bästa matställena i stan " sa Anastacia hon började dra med Nat mot skolans portar.
20 jan, 2015 22:47
|
|
Borttagen
|
"se till & med Anastacia håller med om att det är den bästa matstället i stan" sa Johannes & såg mot Julia.
Julia suckade igen & tog tag i Johannes arm & drog med honom.
"Sam kommer du?" frågade Julia som hade ett hårt grepp om Johannes arm. Julia gjorde alltid så när Johannes hade rätt. Så hon blir en aning arg & blir alltid hårdhänt.
20 jan, 2015 22:50
|
|
Borttagen
|
Sam nickade
" Ses och förlåt att jag gjorde så ni alla fick kvarsittning " sa San och följde med sina syskon.
20 jan, 2015 22:58
|
|
Borttagen
|
Julia & Johannes gick bredvid varandra på vägen mot Bueno nachos.
"Bueno Nachos~" Började Johannes att sjunga.
Julia bara skakade på huvudet.
"Johannes du vet att det bara är ett matställe & inget heligt tempel eller hur?" frågade Julia irriterat.
"Men men det är ju Bueno Nachos! det är till & med bättre än heliga saker" sa Johannes högt.
Julia suckade lågt.
21 jan, 2015 08:43
|
|
Borttagen
|
" Du och ditt Bueno Natscho det finns andra matställen som är lika bra " sa Natascha och log. Hon rusade till Johannes i håret.
21 jan, 2015 11:28
|
Du får inte svara på den här tråden.