Hungerspelen (Öppet rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungerspelen (Öppet rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Okej Ska bara kolla, kan jag ha en kille i distrikt 11, en tjej i distrikt 2, en tjej i distrikt 7 och en kille i distrikt 3? Eller ska jag ändra någon eller så? Alltså, om någon har/ska ha dom Här har du skrivit tjej i distrikt 7 Vet! Såg just det 19 jan, 2015 19:12 |
|
Fellrendión
Elev |
AuroraAlexiusJag skulle helst vela ha 7:ans manliga spelare. Fick en idé om en våldsam yxmördare. O.o
Fast om du inte kan tänka dig att byta så kan jag nog komma på något annat. Jag ska ändra första inlägget. Orkar bara inte riktigt just nu men jag ska försöka göra det snart! ^^ Jag ska också försöka göra en karta över arenan nu i veckan. Tänkte försöka rita en bild eller något. Jag skulle gärna vela lägga ner tid till det här rollspelet så jag hoppas verkligen inte att det här dör innan vi kommit igång!
19 jan, 2015 19:22 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Fellrendión: AuroraAlexiusJag skulle helst vela ha 7:ans manliga spelare. Fick en idé om en våldsam yxmördare. O.o Fast om du inte kan tänka dig att byta så kan jag nog komma på något annat. Jag ska ändra första inlägget. Orkar bara inte riktigt just nu men jag ska försöka göra det snart! ^^ Jag ska också försöka göra en karta över arenan nu i veckan. Tänkte försöka rita en bild eller något. Jag skulle gärna vela lägga ner tid till det här rollspelet så jag hoppas verkligen inte att det här dör innan vi kommit igång! Haha, ta du 7:ans manliga spelare! Låter som du har fantastiska planer för honom! Okej, låter bra ^^ Hoppas också att det inte dör, är ganska taggad nu! Ska fylla i mina karaktärer så snart jag diskat! ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 19 jan, 2015 19:27 |
|
Borttagen
|
(Skrev in mallarna i mitt inlägg på förra sidan
<-------) 19 jan, 2015 19:32 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Nu har jag fyllt i alla mina mallar!
Blev nöjd med mina figurer och känner att jag inte vill att nån ska dö, haha x) ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 19 jan, 2015 21:51 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag ändrade min första karaktär lite (i det första inlägget). Jag hoppas att det är okej! ^^
Nu ska jag börja på de andra!
20 jan, 2015 16:27 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Jag ändrade min första karaktär lite (i det första inlägget). Jag hoppas att det är okej! ^^ Nu ska jag börja på de andra! Självklart! Och ja, Belladonnan är giftig och kul att du valde att ta med den som vapen! ^^ ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 20 jan, 2015 16:57 |
|
Borttagen
|
La in mina andra mallar nu
20 jan, 2015 17:09 |
|
Fellrendión
Elev |
AuroraAlexius: Då var jag inte helt fel ute.
Jag redigerade precis in min nya karaktär i det första inlägg tillsammans med H@nnas. (Våra karaktärer visade sig vara väldigt lika så jag ändrade bara utseendet lite grann på min. Jag tycker att allas är bra hittills i alla fall. ^^) Oj... fick redigera in AuroraAlexius karaktärer också. Hehe, jag tyckte att jag gjort det tidigare men det hade jag visst inte. :'o
20 jan, 2015 17:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: AuroraAlexius: Då var jag inte helt fel ute. Jag redigerade precis in min nya karaktär i det första inlägg tillsammans med H@nnas. (Våra karaktärer visade sig vara väldigt lika så jag ändrade bara utseendet lite grann på min. Jag tycker att allas är bra hittills i alla fall. ^^) Oj... fick redigera in AuroraAlexius karaktärer också. Hehe, jag tyckte att jag gjort det tidigare men det hade jag visst inte. :'o Vilka av våra var så lika? 20 jan, 2015 18:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen