PRS med Queen Boo B)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Queen Boo B)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isabelle Granger
Elev |
Albus;
Jag backar förskräckt bakåt, min blick fortfarande fäst på marken. "F-förlåt" mumlar jag medans en svag rodnad stiger på mina kinder. Jag ser försiktigt upp och fäster mim blick på pojken framför mig. Han är lite längre än mig, och han har ett smalt, spetsigt ansikte, vitblont hår, och ett par stora, djupa, havsgrå ögon. En Malfoy. Jag stelnar till och backar några till steg bakåt, medans jag nervöst tuggar på min underläpp. 7 jan, 2015 22:46 |
|
Queen Boo
Elev |
Scorpius;
Jag drar in min koffert i kupén utan några fler ord. Cara, Clara, eller vad hon nu heter, följer efter mig in. "Jag visste inte att du var trollkarl" Sa hon, med en aningen frågande ton på rösten. "Vad är det du heter i efternamn?" Tillade hon sedan. Jag tvekade med att svara. Skulle hon känna igen namnet? "Malfoy" Hon log. "Just det! Jag kanske borde förstått att du var trollkarl då?" Hon fick en snabb nick som svar, inget mer. jag är jättecoolig älska mig plz 8 jan, 2015 07:30 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Albus;
Jag skakade förvirrat på huvudet och fortsatte gå genom tåget (Den här gången medans jag faktiskt kollade vart jag gick), och efter ett kort tag hittar jag faktiskt Rose. Hon sitter ensam, och hon vinkar entusiastiskt till mig då hon ser mig. Jag ler stort tillbaka och öppnar kupedörren. 8 jan, 2015 10:38 |
|
Queen Boo
Elev |
Scorpius;
Jag log mot henne när hon såg förvirrad ut, jag måste se till att skaffa vänner. Jag ville fråga om hon var renblodig eller halvblod, men nej... Det kändes inte rätt. Farfar hade sagt att det var den första fråga jag skulle ställa folk, men pappa hade inte verkat som om han höll med honom. "Vilket elevhem tror du att du hamnar i?" Frågade jag. jag är jättecoolig älska mig plz 8 jan, 2015 11:41 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Albus;
Jag satte mig ner bredvid Rose, och vi började prata. Jag berättade om pojken jag krockade med i korridoren, och då vi skrattade åt det tillsammans kändes allt mycket bättre. Efter det började vi spekulera om vilket elevhem vi skulle hamna i. Rose trodde att jag skulle hamna i Gryffindor eller Hufflepuff, vilket fick mig må bättre på den punkten också. Och just då var jag väldigt tacksam att ha en bästa vän. 8 jan, 2015 13:37 |
|
Queen Boo
Elev |
Scorpius;
Hon log. "Slytherin" svarade hon utan att tveka. Jag log jag också, jag skulle också hamna i slytherin. Det var iallafall vad farfar sagt. Jag log tillbaka. "Vad är det du heter i efternamn..?" Frågade jag för att försöka minnas hennes namn. "Lovegood" Jag kände igen namnet, men inget förnamn dök upp i huvudet. "Coolt" sa jag bara. Det kändes tryggt att umgås med henne. jag är jättecoolig älska mig plz 9 jan, 2015 15:44 |
|
Isabelle Granger
Elev |
(Ska vi time skippa nu? XD)
9 jan, 2015 16:17 |
|
Queen Boo
Elev |
jag är jättecoolig älska mig plz 9 jan, 2015 16:39 |
|
Isabelle Granger
Elev |
(Ok, ska vi fortsätta med flashbacks elr ska vi börja med femte året direkt?) 9 jan, 2015 17:02 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: (Ok, ska vi fortsätta med flashbacks elr ska vi börja med femte året direkt?) (Femte B) ) jag är jättecoolig älska mig plz 9 jan, 2015 17:12 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen