Grupprollspel [prs]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Grupprollspel [prs]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irskoo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jadu, vad tycker ni andra? Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Hömm... Det är det som är problemet Bra! Men vad ska det handla om? Japp. Ska Den Gyllene Trion gå på Hogwarts när det här utspelar sig? Nä helst inte.. Skrivet av Borttagen: Jaa, de blir väl bra?Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jadu, vad tycker ni andra? Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Hömm... Det är det som är problemet Bra! Men vad ska det handla om? Japp. Ska Den Gyllene Trion gå på Hogwarts när det här utspelar sig? Kan vi inte köra på harrys barns tid
2 jan, 2015 22:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jadu, vad tycker ni andra? Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Hömm... Det är det som är problemet Bra! Men vad ska det handla om? Japp. Ska Den Gyllene Trion gå på Hogwarts när det här utspelar sig? Kan vi inte köra på harrys barns tid Jaa, det är väl okej!! Vad tycker ni andra om det? 2 jan, 2015 22:55 |
|
Irskoo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaa?^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jadu, vad tycker ni andra? Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Hömm... Det är det som är problemet Bra! Men vad ska det handla om? Japp. Ska Den Gyllene Trion gå på Hogwarts när det här utspelar sig? Kan vi inte köra på harrys barns tid Jaa, det är väl okej!! Vad tycker ni andra om det?
2 jan, 2015 22:56 |
|
Threstaler
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jadu, vad tycker ni andra? Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Hömm... Det är det som är problemet Bra! Men vad ska det handla om? Japp. Ska Den Gyllene Trion gå på Hogwarts när det här utspelar sig? Kan vi inte köra på harrys barns tid Jaa, det är väl okej!! Vad tycker ni andra om det? Jag tycker det blir bra! kan man vara barnen eller måste man kommapå egna karaktärer, vad tycker ni?
2 jan, 2015 22:56 |
|
Irskoo
Elev |
Skrivet av Threstaler: Hmm.. Ska komma på egna? Eller?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jadu, vad tycker ni andra? Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Hömm... Det är det som är problemet Bra! Men vad ska det handla om? Japp. Ska Den Gyllene Trion gå på Hogwarts när det här utspelar sig? Kan vi inte köra på harrys barns tid Jaa, det är väl okej!! Vad tycker ni andra om det? Jag tycker det blir bra! kan man vara barnen eller måste man kommapå egna karaktärer, vad tycker ni?
2 jan, 2015 22:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Irskoo: Skrivet av Threstaler: Hmm.. Ska komma på egna? Eller? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jadu, vad tycker ni andra? Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Hömm... Det är det som är problemet Bra! Men vad ska det handla om? Japp. Ska Den Gyllene Trion gå på Hogwarts när det här utspelar sig? Kan vi inte köra på harrys barns tid Jaa, det är väl okej!! Vad tycker ni andra om det? Jag tycker det blir bra! kan man vara barnen eller måste man kommapå egna karaktärer, vad tycker ni? Jag tycker egna 2 jan, 2015 23:50 |
|
Irskoo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag med c:Skrivet av Irskoo: Skrivet av Threstaler: Hmm.. Ska komma på egna? Eller? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jadu, vad tycker ni andra? Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Hömm... Det är det som är problemet Bra! Men vad ska det handla om? Japp. Ska Den Gyllene Trion gå på Hogwarts när det här utspelar sig? Kan vi inte köra på harrys barns tid Jaa, det är väl okej!! Vad tycker ni andra om det? Jag tycker det blir bra! kan man vara barnen eller måste man kommapå egna karaktärer, vad tycker ni? Jag tycker egna
3 jan, 2015 00:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jag med c: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Threstaler: Hmm.. Ska komma på egna? Eller? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jadu, vad tycker ni andra? Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Hömm... Det är det som är problemet Bra! Men vad ska det handla om? Japp. Ska Den Gyllene Trion gå på Hogwarts när det här utspelar sig? Kan vi inte köra på harrys barns tid Jaa, det är väl okej!! Vad tycker ni andra om det? Jag tycker det blir bra! kan man vara barnen eller måste man kommapå egna karaktärer, vad tycker ni? Jag tycker egna Jag oxå Men handlingen kvarstår^^ 3 jan, 2015 10:35 |
|
Irskoo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jepp c:Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jag med c: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Threstaler: Hmm.. Ska komma på egna? Eller? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jadu, vad tycker ni andra? Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Hömm... Det är det som är problemet Bra! Men vad ska det handla om? Japp. Ska Den Gyllene Trion gå på Hogwarts när det här utspelar sig? Kan vi inte köra på harrys barns tid Jaa, det är väl okej!! Vad tycker ni andra om det? Jag tycker det blir bra! kan man vara barnen eller måste man kommapå egna karaktärer, vad tycker ni? Jag tycker egna Jag oxå Men handlingen kvarstår^^
3 jan, 2015 10:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Irskoo: Tycker ni handlingen ska vara typ...livet på Hogwarts el nåt med att nån dödsätare inte dog?Skrivet av Borttagen: Jepp c: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jag med c: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Threstaler: Hmm.. Ska komma på egna? Eller? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jadu, vad tycker ni andra? Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Hömm... Det är det som är problemet Bra! Men vad ska det handla om? Japp. Ska Den Gyllene Trion gå på Hogwarts när det här utspelar sig? Kan vi inte köra på harrys barns tid Jaa, det är väl okej!! Vad tycker ni andra om det? Jag tycker det blir bra! kan man vara barnen eller måste man kommapå egna karaktärer, vad tycker ni? Jag tycker egna Jag oxå Men handlingen kvarstår^^ 3 jan, 2015 10:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen