Harry Potter komedi!
Forum > Harry Potter > Harry Potter komedi!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Oskan
Elev |
Säg ngt av deras HP-klipp som inte är det
"May the force be equal to mass times acceleration" 17 jun, 2010 23:53 |
|
anotherJulia
Elev |
Det finns ju något som heter typ "A very Potter musical". ^^
"Ah,Mr Potter. Our new... Celebrity." -Severus Snape 7 feb, 2011 19:57 |
|
Husky
Elev |
Roliga !
http://www.youtube.com/watch?v=IvjIxvRAKXU http://www.youtube.com/watch?v=TRgeDbCSpto&feature=related och http://www.youtube.com/watch?v=NQdHpk8rIZQ&feature=related '' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 7 feb, 2011 20:02 |
|
Black
Elev |
7 feb, 2011 21:28 |
|
leumas vän
Elev |
Ingen video, men rolig bild http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&q=hedwig+pigwidgeon#/d1jlfvn
7 feb, 2011 21:40 |
|
Black
Elev |
7 feb, 2011 21:41 |
|
Snövinge
Elev |
Skrivet av Oskan: Precis, ska man skämta om HP så ska man göra det med stil (Y) Tyvärr uppnår de här det inte riktigt, men om man inte har något bättre för sig... http://www.youtube.com/watch?v=no0WqYWdH74 Den här tycker jag är askul!! ♥ We are all wizards. Even Ron. 8 feb, 2011 10:29 |
|
EMELESEL
Elev |
jag gillar dockteatern, ni vet " snape, snape, severus snape"?
8 feb, 2011 16:04 |
|
Black
Elev |
8 feb, 2011 21:54 |
|
Roretta
Elev |
Alltså varför kommenterar folk med bara smileysar. Så sjukt onödigt.
Berits hand touched fried chicken. /proud 8 feb, 2011 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen