Prs mellan Irskoo och 9 3/4
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Irskoo och 9 3/4
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag märker att jag stirrar på flickan. Det är något bekant över henne.
Hon frågar vad jag glor på. "Säg att jag inte kan prata människors språk till henne", säger jag till Ursa på språket flickan inte förstår. "Hon kan inte prata människors språk", säger Ursa till flickan. 27 dec, 2014 11:50 |
|
Irskoo
Elev |
"Jaha, vilka språk kan du då?" Fräser jag ut på ett språk alla sorts varelser borde kunna i denna värld.
27 dec, 2014 11:55 |
|
Borttagen
|
"Det här och det Ursa och jag pratar och det alla kan men jag förstår bara människors språk", väser jag.
27 dec, 2014 11:57 |
|
Irskoo
Elev |
27 dec, 2014 11:59 |
|
Borttagen
|
Hon är på ett sätt som jag inte gillar. Ungefär en blandning mellan bitchig och mallig.
27 dec, 2014 12:00 |
|
Irskoo
Elev |
Jag vet vad hon tycker om mig. Jag känner det när jag är i hennes närhet.
"Jag är inte sådan när man har lärt känna mig" säger jag tyst.
27 dec, 2014 12:02 |
|
Borttagen
|
Jag rycker på axlarna.
"Om du säger det så", säger jag. 27 dec, 2014 12:04 |
|
Irskoo
Elev |
27 dec, 2014 12:06 |
|
Borttagen
|
"Inget", säger jag snabbt.
Det är HEMLIGT ingen absolut ingen får veta varför jag har det. 27 dec, 2014 12:08 |
|
Irskoo
Elev |
27 dec, 2014 12:09 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen