Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Är det någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon som vill rolla?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Medi
Elev

Avatar


så vad är du intresserad av?

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

12 jul, 2015 22:03

Rose Weasly
Elev

Avatar


Räcker upp hand*

Jag är intresserad

12 jul, 2015 22:08

Medi
Elev

Avatar


har ni båda läst mina krav på min profil?

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

12 jul, 2015 22:11

Rose Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Medi:
har ni båda läst mina krav på min profil?

Jag har

12 jul, 2015 22:23

Medi
Elev

Avatar


12 jul, 2015 22:24

rickardOl
Elev

Avatar


jag har läst och jag är intresserad av fantasy och typ spioner

harry vs voldemort. FIGTH!!!

12 jul, 2015 22:31

Rose Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Medi:
så kan du det?

Självklart!

Vad hade du för idé?

12 jul, 2015 22:32

Medi
Elev

Avatar


vet inte än. får typ starta imorgon för måste sova snart

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

12 jul, 2015 23:18

Rose Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Medi:
vet inte än. får typ starta imorgon för måste sova snart

Hade du en ide eller ska vi hitta på en story?

13 jul, 2015 17:14

Medi
Elev

Avatar


Inte än har haft lite fullt upp med lägenheteen bara xD

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

13 jul, 2015 17:18

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.