Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

THG [Rasmus Potter & Winsah]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > THG [Rasmus Potter & Winsah]

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Ja, men bara med de jag känner.. Jag känner mig inte så trygg med främlingar."

24 dec, 2014 09:43

Borttagen

Avatar


"Okej. Tror du att du vinner?"

24 dec, 2014 09:45

Borttagen

Avatar


Jag fnös. "Klart jag vinner." Jag reste mig upp och satte mig i andra ändan av vagnen. Jag ville inte vara här. Jag ville vara hos mamma och pappa. Jag skulle vinna, jag skulle träffa dem igen.

24 dec, 2014 09:48

Borttagen

Avatar


"Okej." sade jag tyst för mig själv och titatde ut på landskapet.

24 dec, 2014 09:51

Borttagen

Avatar


När tåget stannade gick jag av och väntade inte ens på Rasmus. Jag ville vara ifred.

24 dec, 2014 09:54

Borttagen

Avatar


Jag gick långsamt av med Effie. Staden var gigantisk och jag hade alltid haft avsky för stadens invånare. Rika människor som åt och spydde upp det bara för skoj.

24 dec, 2014 10:14

Borttagen

Avatar


Effie ledde oss till centret. Där fick vi varsitt rum att sova i och schema.

24 dec, 2014 12:16

Borttagen

Avatar


Jag lade mig och sov.

24 dec, 2014 13:08

Borttagen

Avatar


Jag kunde inte sova, så jag utförande rummet. Jg hade egen dusch, och om jag var hungrig kunde jag trycka på en knapp så kom det en massa.

24 dec, 2014 14:17

Borttagen

Avatar


När jag vaknade var det natt. Jag behövde prata med Amélie.

24 dec, 2014 21:42

1 2 3 4 5 6

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > THG [Rasmus Potter & Winsah]

Du får inte svara på den här tråden.