THG [Rasmus Potter & Winsah]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> THG [Rasmus Potter & Winsah]
|
Borttagen
|
"Ja, men bara med de jag känner.. Jag känner mig inte så trygg med främlingar."
24 dec, 2014 09:43
|
|
Borttagen
|
"Okej. Tror du att du vinner?"
24 dec, 2014 09:45
|
|
Borttagen
|
Jag fnös. "Klart jag vinner." Jag reste mig upp och satte mig i andra ändan av vagnen. Jag ville inte vara här. Jag ville vara hos mamma och pappa. Jag skulle vinna, jag skulle träffa dem igen.
24 dec, 2014 09:48
|
|
Borttagen
|
"Okej." sade jag tyst för mig själv och titatde ut på landskapet.
24 dec, 2014 09:51
|
|
Borttagen
|
När tåget stannade gick jag av och väntade inte ens på Rasmus. Jag ville vara ifred.
24 dec, 2014 09:54
|
|
Borttagen
|
Jag gick långsamt av med Effie. Staden var gigantisk och jag hade alltid haft avsky för stadens invånare. Rika människor som åt och spydde upp det bara för skoj.
24 dec, 2014 10:14
|
|
Borttagen
|
Effie ledde oss till centret. Där fick vi varsitt rum att sova i och schema.
24 dec, 2014 12:16
|
|
Borttagen
|
24 dec, 2014 13:08
|
|
Borttagen
|
Jag kunde inte sova, så jag utförande rummet. Jg hade egen dusch, och om jag var hungrig kunde jag trycka på en knapp så kom det en massa.
24 dec, 2014 14:17
|
|
Borttagen
|
När jag vaknade var det natt. Jag behövde prata med Amélie.
24 dec, 2014 21:42
|
Du får inte svara på den här tråden.