Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag börjar köra mot studion, utan att förstå varför hon vill vara där så tidigt ... Det är ju en timme kvar. Sen när jag blivit av med henne kan jag fråga om någon av killarna vill göra något.
18 nov, 2014 15:27 |
|
Beben
Elev |
Egentligen skulle jag vilja göra en Harry, att gå runt naken, men jag är inte riktigt så säker på min kropp än.
Jag "råkar" tänka mig Harry naken, och börjar flina. 18 nov, 2014 15:31 |
|
Borttagen
|
(Ah, "råkar"
Jag stannar vid studion, och hon knäpper upp bilbältet över sig snabbt. "Jag ringer dig sen" säger hon och ger mig en snabb slängkyss innan och går ut och skyndar sig in till studion. 18 nov, 2014 15:33 |
|
Beben
Elev |
Jag känner mig lite som en tonårsflicka, som drömmer om att bli tillsammans med en kändis, men Harry är inte känd, inte enligt mig. Iallafall inte en kändis, han är bara Harry. Vackra, underbara Harry.
18 nov, 2014 15:37 |
|
Borttagen
|
När hon försvunnit kör jag inte direkt, utan jag tar upp min telefon. Jag ringer till Niall, han blir ju alltid så glad när jag ringer honom. Särskilt om jag säger att vi kan göra något idag. Ända sedan Ariana kom in i mitt liv har vi träffats mycket mindre.
18 nov, 2014 15:39 |
|
Beben
Elev |
Jag ser att min telefon ringer, och jag kollar vem det är. Mitt ansikte lyser upp när jag ser Harrys namn på skärmen. "Hej, Harry!" ler jag.
18 nov, 2014 15:41 |
|
Borttagen
|
"Hej, Niall" Jag skrattar åt att han låter så lycklig. "Ariana har precis gått till studion, så jag undrade om du ville göra något"
18 nov, 2014 15:43 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 15:44 |
|
Borttagen
|
"Jippie" ler jag. "Kan jag komma hem till dig nu?"
18 nov, 2014 15:46 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 15:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen