Prs mellan Suddan_10, Hanna Alice Lilly Potter och OzzyStar2
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Suddan_10, Hanna Alice Lilly Potter och OzzyStar2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Suddan_10
Elev |
~Lillit~
En av männen öppnar ögonen. "Synd." tänker jag samtidigt som jag blir osynlig."Jag borde kanske sväva hem till min sjö." jag svävar bort mot den sjö jag en gång i tiden drunknade i. När jag kommer fram ser jag den svart håriga flickan." Akta er" säger jag till henne. "det är tvär-djupt, jag vet jag dog här. http://38.media.tumblr.com/a8a8f09a7a115b4dcc54a9bf710fe036/tumblr_nabhimIGDo1suyqwko1_400.gif http://31.media.tumblr.com/78153583676f0c7a48014119727b2ac9/tumblr_n2i6jjpCcm1rk4afvo4_400.gif 30 okt, 2014 19:25 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
30 okt, 2014 19:28 |
|
Borttagen
|
~Adrian~
När jag hör vad hon säger så kittlar det underligt i magen på mig, och jag känner hur det hettar i ansiktet. Det är något med den här flickan som jag inte riktigt kan sätta fingret på. "Jag heter Adrian" svarar jag henne. 30 okt, 2014 19:31 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
-Alice-
"Hej Adrian" sejer jag, jag smakar på namnet "fint namn " sejer jag sedan. "vad gör du här" frågar jag sedan. ![]()
30 okt, 2014 19:35 |
|
Borttagen
|
~Adrian~
"Fint namn" säger Alice. Jag känner att jag rodnar ännu mer, ingen har någonsin sagt något positivt om mig. "Vad gör du här?" frågar hon sedan. "Jag var bara ute och flög när jag såg dig och spöktjejen, jag blev nyfiken och följde efter dig när ni delade på er. Själv då?" 30 okt, 2014 19:38 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
-Alice-
"tja blev hotad av några snubbar för en stund sedan, sen gick jag hit" svarar jag honom " du har vingar , då kan du säkert flyga , vad COLT jag har alltid velat kunna flyga. sejer jag sedan. "det måste vara roligt att flyga" lägger jag till. ![]()
30 okt, 2014 19:43 |
|
Borttagen
|
~Adrian~
"Jaa, det är gamska kul att flyga" svarar jag henne. "Du ser ut som en vampyr, kan du inte förvandla dig till en fladdermus eller en korp och flyga?" frågar jag sedan nyfiket. 30 okt, 2014 19:46 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
-Alice-
"nej det kan jag inte, men är en vampyr, syns det så tydligt " sejer jag och petar honom på näsan samtidigt som jag går förbi honom och säjer "jag tänger gå och kolla om de som hotade mig lever eller inte, du får följa med om du vill " sejer jag sedan till Adrian (han är sååååååå söööööt) tänger jag medan jag går vidare. ![]()
30 okt, 2014 19:52 |
|
Borttagen
|
~Adrian~
Jag hoppar upp. "Visst" svarar jag. 30 okt, 2014 20:15 |
|
Suddan_10
Elev |
~Lillit~
De börjar gå iväg från min sjö. Jag följer efter dem och säger:"Dom lever. jag kollade innan jag flög hit! " http://38.media.tumblr.com/a8a8f09a7a115b4dcc54a9bf710fe036/tumblr_nabhimIGDo1suyqwko1_400.gif http://31.media.tumblr.com/78153583676f0c7a48014119727b2ac9/tumblr_n2i6jjpCcm1rk4afvo4_400.gif 30 okt, 2014 20:18 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Suddan_10, Hanna Alice Lilly Potter och OzzyStar2
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen