Premiären, Leicester Square, 7 juli
Forum > Harry Potter > Premiären, Leicester Square, 7 juli
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min bror bor där så jag åker nog men jag vet ej
29 maj, 2011 10:08 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av accioron: childhoodlight & Elderwand Min pappa har en engelsk kollega som tror han vet ett bra boende för just det evenemanget vi ska på, haha. Jag vet inte riktigt hur det ligger till, men från vad jag förstod så skulle han kunna få rum gratis. Så om ni inte hittar något annat, kan ni kanske också få tillgång till det (om ni vill alltså)? Jag är fortfarande i leta-boende-stadiet annars, men förhoppningsvis så finns det tillgängligt! Wow. Jo, vi har kollat runt lite, för mamma har kontakter i London, men vi ska liksom stanna där en vecka, och inte bara åka dit på grund av evenemanget. Men det där var ju... wow o:
29 maj, 2011 10:46 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av accioron: childhoodlight & Elderwand Min pappa har en engelsk kollega som tror han vet ett bra boende för just det evenemanget vi ska på, haha. Jag vet inte riktigt hur det ligger till, men från vad jag förstod så skulle han kunna få rum gratis. Så om ni inte hittar något annat, kan ni kanske också få tillgång till det (om ni vill alltså)? Jag är fortfarande i leta-boende-stadiet annars, men förhoppningsvis så finns det tillgängligt! Wow. Jo, vi har kollat runt lite, för mamma har kontakter i London, men vi ska liksom stanna där en vecka, och inte bara åka dit på grund av evenemanget. Men det där var ju... wow o: Jaha, okej! Nej men det var mest om ni inte skulle ha hittat något annat så kan ni bara säga till haha :> Jag vet fortfarande inte hur säkert det är, men jag skulle också stanna i ca en vecka så det borde gå ändå. Men men, säg bara till om det inte går med erat osv! 29 maj, 2011 14:47 |
|
childhoodlight
Elev |
29 maj, 2011 16:37 |
|
accioron
Elev |
Haha, inga problem :>
29 maj, 2011 18:03 |
|
childhoodlight
Elev |
31 maj, 2011 00:10 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av childhoodlight: VI HAR BESTÄLLT FLYG NU!!! VI SKA GÅÅÅÅÅÅÅ OMG Åååh, har ni? Måste verkligen fixa det snart jag med! Har ni tänkt på hur ni ska köa och så? Eller alltså, kommer ni planera att köa länge (jag har hört att man måste vara där senast typ fem på morgonen för att ens komma in där röda mattan kommer gå) Jag är en rätt van köare till konserter och liknande, men det kan vara bra att veta om jag typ inte hittar någon som vill följa med, så att vi kanske kan hålla plats åt varandra om man vill gå iväg och köpa mat etc? 31 maj, 2011 04:01 |
|
childhoodlight
Elev |
Ja klart vi ska köa! Och ah, vi ska ju självfallet vara där på morgonen. <: Men jag tror tbh inte att man måste vara där senast fem på morgonen, någon bekant till mig hade varit där vid lunch till Halvblodsprinsen och fått sjukt bra platser. Men jag tycker att vi kan hålla plats åt varandra, absolut! Lite roligt med svenskar osv. Men hänger din vän med?
31 maj, 2011 07:43 |
|
Elderwand
Elev |
31 maj, 2011 07:57 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Ja klart vi ska köa! Och ah, vi ska ju självfallet vara där på morgonen. <: Men jag tror tbh inte att man måste vara där senast fem på morgonen, någon bekant till mig hade varit där vid lunch till Halvblodsprinsen och fått sjukt bra platser. Men jag tycker att vi kan hålla plats åt varandra, absolut! Lite roligt med svenskar osv. Men hänger din vän med? Jaha, men vad bra! Vi kan ju se ju om man är där dagen innan hur folksamlingen ser ut! Grejen är att hon antagligen inte vill (hennes anledning var att hon inte ville klä ut sig eftersom att hon trodde att alla andra kommer vara utklädda. värt liksom) så det är därför det skulle vara skönt att känna någon i kön haha :x 31 maj, 2011 13:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen