Jag längtar...
Forum > Off Topic > Jag längtar...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anna01Potter
Elev |
Jag längtar efter höstlovet och tills min nya mobil kommer
16 okt, 2014 18:49 |
|
Borttagen
|
jag längtar tills åldersgränsen till mockingjay part 1 kommer ut! om det blir 12-årsgräns: då längtar jag tills den kommer ut på bio! längtar även till höstlovet och julen!
16 okt, 2014 19:51 |
|
Borttagen
|
Jag längtar tills ungdomsmusikkåren startar!
16 okt, 2014 20:12 |
|
Borttagen
|
Jag längtar tills Ed Sheeran-konserten, min födelsedag, novemberlovet och min och min pojkväns 1-års dag
17 okt, 2014 08:32 |
|
Ithrenniel
Elev |
20 okt, 2014 17:24 |
|
Borttagen
|
Jag längar tills någon gång denna vecka när mitt Lego Harry Potter spel kommer!!
Jag längar tills i helgen 20 okt, 2014 17:49 |
|
lumos1
Elev |
Jag längtar till:
Höstlovet Little Mix's nya album Taylor Swift's nya album Jul Jullovet Att det blir 2015 Att jag fyller år/fyller 14 5sos konsert ♥ Att jag fyller 15 ;;
20 okt, 2014 22:16 |
|
yerAwizardThea
Elev |
20 okt, 2014 22:17 |
|
Stjärnflickan
Elev |
Längtar till Höstlovet då jag ska på Harry Potter i London! Kommer bli awesome!!
Mjau. Mjau. MJAAAAAU! 20 okt, 2014 22:21 |
|
The Noble Lion
Elev |
20 okt, 2014 22:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen