Fantasyroll (10 pers)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Fantasyroll (10 pers)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Kallamina: Får jag vara med? Eller hoppar jag in för sent? Jag måste påminna dig om att vi inte ens har börjat, och herregud, vi är på tredje sidan... Men jaja.. Du släpper ju inte in folk på tredje sidan på DINA roll såååååå... *Ser surt på Mina* Och jag tror faktiskt det, eftersom jag inte tror att vi är tio än c; 15 okt, 2014 16:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Kallamina: Får jag vara med? Eller hoppar jag in för sent? Jag måste påminna dig om att vi inte ens har börjat, och herregud, vi är på tredje sidan... Men jaja.. Du släpper ju inte in folk på tredje sidan på DINA roll såååååå... *Ser surt på Mina* Och jag tror faktiskt det, eftersom jag inte tror att vi är tio än c; Vi är bara sju (varav sex har skickat in sina mallar) och med dig Kallamina är vi åtta. När kommer din mall? 15 okt, 2014 16:45 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Kallamina: Får jag vara med? Eller hoppar jag in för sent? Jag måste påminna dig om att vi inte ens har börjat, och herregud, vi är på tredje sidan... Men jaja.. Du släpper ju inte in folk på tredje sidan på DINA roll såååååå... *Ser surt på Mina* Och jag tror faktiskt det, eftersom jag inte tror att vi är tio än c; Vi är bara sju (varav sex har skickat in sina mallar) och med dig Kallamina är vi åtta. När kommer din mall? Nu: Namn: Shakrita Synomene' Varelse (inte människa eller HP-magiker) : Vilie (men hon är inte ens hälften så vacker som vilier brukar vara, hon ser mer ut som en människa (men inte riktigt det häller) Utseende: http://www.google.se/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.picgifs.com%2Fgraphics%2Fm%2Fmanga%2Fgraphics-manga-539148.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.picgifs.com%2Fgraphics%2Fmanga%2F%26p%3D2%2F&h=500&w=474&tbnid=-SOo_tgxZPXsGM%3A&zoom=1&docid=L-XmBLdp94CICM&ei=d2s_VKaHOMrXyQOgsICQAQ&tbm=isch&ved=0CDUQMygCMAI&iact=rc&uact=3&dur=229&page=1&start=0&ndsp=11 Personlighet: Snäll, vild, eftertänksam, snabb, klock, blyg, dåligt självförtroende, ovanlig. Vapen: två dolkar hon alltid har i ett bälte Övrigt: Hon har det inte så lätt bland dem andra vilierna, visst är hon vacker men inte ens hälften så vacker som någon av dem andra, därför är dem elaka mot henne och kallar henne bland annat för bortbyting. Hoppas att den här mallen blev bra, jag kom inte på något bättre.
16 okt, 2014 09:01 |
|
Borttagen
|
JAG VILL VA MED! (säg till om det är försent)
Namn: Rickard Black (Drakögat) Varelse (inte människa elr HP-magiker) : Hans mamma är människa och pappa drake. (människa med vingar) Utseende: Ganska alvliknande hår som, precis som ögonen och vingarna, byter färg efter efter omgivningen/humöret. Har "vanliga" kläder på sig. Personlighet: Glad, omtänksam, smart och precis som drakar, älskar skatter och kan drömma i gåtor om framtiden Vapen: dolk och annat smått och gott i sitt bälte, slåss dock utan vapen. Övrigt: när Rickard fyllde 14 så dog hans flickvän pga skuggvarelserna. Därför undviker han romans, men han kan ändras... OBS! Rickard kan flyga med INTE spruta eld. Va mallen bra? 18 okt, 2014 18:48
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-18 kl. 19:00
|
|
Borttagen
|
Sallad ja, du får va' med, och ondingarna är typ skuggvarelser som styrs av den onda demonen. Lägger in din mall så fort jag får tillgång till dator.
18 okt, 2014 18:55 |
|
Borttagen
|
Ok, ändrar till skuggvarelserna...
18 okt, 2014 18:59 |
|
Kallamina
Elev |
24 okt, 2014 15:52 |
|
Miyu
Elev |
inte jag, skickar strax in den Ps hur får jag in en bild Livet kan gå skit, men jag hoppas att det finns NÅGOT på vägen som gör ditt bagage lättare. En vän, en familj eller en fandom. Allt är värt mycket för den som bryr sig. 24 okt, 2014 15:53 |
|
Borttagen
|
Du får in en bild genom att först gör som när du ska länka till den, men istället för att klicka på Länk-knappen klickar du på Bild-knappen när du har markerat texten som länkar till en bild. Förstår du inte vad jag menar kan du länka/skriva in bildwebbadressen i mallen så gör jag det till en bild när jag sätter mallen med de andra mallarna. 24 okt, 2014 17:07 |
|
Miyu
Elev |
Mall:
Namn: Sebastian Issjö Varelse : Halv sjöjungfru (människa med krafter, kan prata med havsdjur) Kön: Kille Utseende: http://headstro.deviantart.com/art/Totsuka-Takeru-Kamigami-no-Asobi-Vector-457972446 Personlighet: Kall och okänslig mot främlingar och han litar inte på dem heller, men kan vara blyg och omtänksam mot hans nära vänner. Ganska snabb tänkt i pressade stunder och kan vakna av minsta ljud. Vapen: Stora, sylvassa snäckor kan växa fram ur hans händer som han kan kasta som knivar. Övrigt: hade tre äldre systrar som var vanliga sjöjungfrur som retade honom. Då han upptäckte sin kraft så förlorade han förståndet en stund och dödade dem alla. Sedan dess har han låst sitt hjärta från allt och alla. Hans mamma var en människa men han vet inte vem som är hans pappa. Livet kan gå skit, men jag hoppas att det finns NÅGOT på vägen som gör ditt bagage lättare. En vän, en familj eller en fandom. Allt är värt mycket för den som bryr sig. 24 okt, 2014 17:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen