Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad är det ni gillar med hp?

Forum > Harry Potter > Vad är det ni gillar med hp?

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
Hampan12
Elev

Avatar


Jag gillar faktiskt allt men det som jag gillar mest är nog skolan och området vid hogwarts.

I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius

20 dec, 2010 09:53

Borttagen

Avatar


Allt, rolig kommentar, jag vet. Jag kan inte bestämma mig.

20 dec, 2010 15:27

Hampan12
Elev

Avatar


Hehehe nej det är ganska svårt att bestämma sig

I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius

20 dec, 2010 16:08

Veronica96
Elev

Avatar


Allt... karaktärerna, historien, spänningen, att det är lite "mysterier" (hatar det ordet x.x) och... miljön... magin... världen!..namnen!

heh.. allt?
Utom att alla måste dö hela tin >:/

"I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me."

20 dec, 2010 16:58

Hampan12
Elev

Avatar


Skrivet av Veronica96:
Allt... karaktärerna, historien, spänningen, att det är lite "mysterier" (hatar det ordet x.x) och... miljön... magin... världen!..namnen!

heh.. allt?
Utom att alla måste dö hela tiden >:/


Ja jag håller med dig det är ganska jobbigt när alla dör hela tiden

I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius

20 dec, 2010 17:10

Borttagen

Avatar


Jag kan faktist inte sätta fingret på det, alltihopa är så speciellt, böckerna är otroligt välskrivna. Jag menar Jo har ju fantastisk fantasi och det är väl nästan det som är det bästa. Fantasin.

20 dec, 2010 17:38

ShutUpMalfoy
Elev

Avatar

+1


Jag tycker om själva magivärlden, det är helt otroligt att J.K Rowling kan ha en sån fantasi! :3

ohemdi.

20 dec, 2010 17:45

KlaraLovegood
Elev

Avatar


Jag gillar hela Världen och Magin. När man läser böckerna så blir man helt fast. Det är så härligt att läsa om och bara glömma allt. Det är nästan som MAGI! :OOO

För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr.

20 dec, 2010 19:36

ddraco
Elev

Avatar


Jag älskar filmerna och karaktärerna som spelar så bra.. Sen att hon har byggt upp en helt ny värld med massor av nya ord och namn, och en helt ny sport!
Otroligt.. hehe..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2Ff08db45501419803c97fab822fa641f1%2Fo6tf1sa%2F62Kngqamd%2Ftumblr_static_541re0aq3e4o0ockgogsc4ss4.gif

20 dec, 2010 22:48

.:HermioneGranger:.
Elev

Avatar


Jag gillar allt!♥

21 dec, 2010 15:20

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Harry Potter > Vad är det ni gillar med hp?

Du får inte svara på den här tråden.