Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Musik?

Forum > Off Topic > Musik?

1 2 3
Användare Inlägg
Epiphany
Elev

Avatar


Jag tycker allmänt att jag har lite udda musiksmak för ingen vet vilka musikgrupperna är

23 nov, 2014 12:05

LIA15
Elev

Avatar


Jag är lite tråkig, så jag lyssnar typ bara på The Beatles. xD

23 nov, 2014 13:36

Miss D Malfoy
Elev

Avatar


Jag älskar "annorlunda" musik. Vill gärna ha en känsla bakom låten, lyssnar på i princip bara Amanda Jenssen, Evanescense och A fine Frenzy
Alla skulle jag klassa har en lite annorlunda stil, I Lööv it! ♥

Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö.

23 nov, 2014 14:11

Borttagen

Avatar


Det beror på om man menar The Beatles som konstig. Eller Guns 'n' Roses

14 jan, 2015 18:23

Aveline
Elev

Avatar


ALL sorts punk musik- så vidare det inte är typ punkballad, men jag har aldrig hört talas om det sen lyssnar jag mycket på the script.

"Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side."

31 mar, 2015 20:13

1 2 3

Forum > Off Topic > Musik?

Du får inte svara på den här tråden.