Musik?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Epiphany
Elev |
Jag tycker allmänt att jag har lite udda musiksmak för ingen vet vilka musikgrupperna är
23 nov, 2014 12:05 |
|
LIA15
Elev |
Jag är lite tråkig, så jag lyssnar typ bara på The Beatles. xD
23 nov, 2014 13:36 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Jag älskar "annorlunda" musik.
Alla skulle jag klassa har en lite annorlunda stil, I Lööv it! ♥ Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 23 nov, 2014 14:11 |
|
Borttagen
|
Det beror på om man menar The Beatles som konstig. Eller Guns 'n' Roses
14 jan, 2015 18:23 |
|
Aveline
Elev |
ALL sorts punk musik- så vidare det inte är typ punkballad, men jag har aldrig hört talas om det
"Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 31 mar, 2015 20:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen