Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

1 2 3 4 ... 35 36 37
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Under allsången kommer Petra fram och håller fram mikrofonen mot mig och Omar, och vi sjunger med. Några få Foooers som är där skriker och jag håller hårt i hans arm. När Petra går iväg går vi iväg för säkerhets skull.

29 jul, 2014 20:21

Borttagen

Avatar


Ogge reser sig upp och går iväg och jag skyndar efter.
- Jag måste åka till Marcus nu kommer ni? frågade jag.
Jag kramade Ogges hand.

29 jul, 2014 20:22

Borttagen

Avatar


"Okej", säger jag och följer med med Omars hand i min.

29 jul, 2014 20:42

Borttagen

Avatar


Vi åkte till sjukhuset och gick mot Marcus rum.
- Julia, sa Lukas.
Jag vände mig om och kollade på honom.
- Marcus har blivit sämre, sa Lukas.
Jag blev alldeles blek och tårarna började rinna.

29 jul, 2014 21:49

Borttagen

Avatar


Jag såg på Marcus. Han såg dålig ut, riktigt dålig ut. Omar tryckte till i min hand. Det plingade till i min mobil.
Var är du gumman? Du måste komma hem nu. Puss!
Det var mamma.
"Jag är ledsen, men jag måste gå hem."
"Kan jag följa med dig hem?" frågade Omar.
"Det är lugnt. Jag tror du måste stanna här."
"Okej då", sa Omar och kysste. Jag besvarade kyssen och gick ut.
"Hejdå!"

30 jul, 2014 06:57

Borttagen

Avatar


Jag satt och grät i Ogges famn.
- Jag vill inte förlora honom, grät jag.
Ogge höll om mig och pussade mig på huvudet.
- Han kommer klara sig, sa Lukas och satt sig ner bredvid oss.
- Ogge kan du ta med Julia hem? Frågade Lukas.
- Självklart, sa Ogge.
Han bar upp mig och vi började gå mot utgången.
Omar gick efter oss och jag grät.
Vi kom hem och Kevin kollade på mig.
- Julia kom här, sa Kevin och tog med mig till vardagsrummet.
Jag sjönk ner i soffan och grät.

30 jul, 2014 09:26

Borttagen

Avatar


Jag kom hem och lade mig i sängen. Omar smsade mig.
Gått bra? Är hemma nu x
Jag knappade snabbt ihop ett svar.
Allt e ok! Puss, saknar dig redan ♡

Puss

Jag somnade.

30 jul, 2014 17:30

Borttagen

Avatar


Jag somnade gråtandes i soffan i Kevins famn.

30 jul, 2014 17:31

Borttagen

Avatar


Jag vaknade av att min lillasyster skakade om mig.
"Omar ringde!!! Han frågade om du var vaken men jag sa nej och han sa att han skulle ringa upp sedan!!"
"Okej. Tack Lina."
"Kommer han hit??" Jag log. Lina och Omar var väldigt bra vänner. Lina är 10 år.
"Jag vet inte, jag kan fråga."
"Tack!!"
Jag sträckte mig efter mobilen. Omar svarade.
"Hej!" sa jag.
"Hej!"
"Ville du något..?"
"Nä, ville bara prata lite"
"Okej, kan du komma hem till mig senare idag?"
"Visst! Men vi måste öva kl. 14.00 till 18.00."
"Absolut!"
"Kommer strax."
"Puss."
"Puss.

30 jul, 2014 17:48

Borttagen

Avatar


Jag vaknade och såg att jag låg i soffan.
- Julia vi har tråkiga nyheter, sa Liam.
Jag reste mig upp hur soffan och sprang ut ur huset och sprang så långt bort jag kunde.
Jag stannade och såg att jag hade sprungit vilse.
Jag gick till närmaste hus och knakade på.

( Det är i det huset eller lägenheten som du bor i)

30 jul, 2014 17:51

1 2 3 4 ... 35 36 37

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Du får inte svara på den här tråden.