Prs NightDragon och Hermone
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs NightDragon och Hermone
|
Borttagen
|
-Ja. Fast jag är nöjd med mig som jag är, jag kommer nog hamna i Slytherin, men Rawenclaw skulle kanske gå.
20 jul, 2014 21:13
|
|
Borttagen
|
"aaa....." huffelpuff ¨då?"
20 jul, 2014 21:15
|
|
Borttagen
|
Då skulle dem skratta ihjäl sig, de tror att det bara går dumbommar där, men jag vet bättre.
21 jul, 2014 08:51
|
|
Borttagen
|
21 jul, 2014 13:56
|
|
Borttagen
|
-Det är nog dags att vi börjar klä på oss nu.
21 jul, 2014 14:34
|
|
Borttagen
|
"Aa"
Jag klädde på mig och tittade ut genom fönstret.
21 jul, 2014 20:38
|
|
Borttagen
|
Jag funderade på hur mamma och pappa skulle se ut om jag hamnade i Gryffindor medan jag klädde på mig.
21 jul, 2014 21:27
|
|
Borttagen
|
"Titta" tåget bromsar in!!
21 jul, 2014 21:29
|
|
Borttagen
|
21 jul, 2014 21:31
|
|
Borttagen
|
21 jul, 2014 21:32
|
Du får inte svara på den här tråden.