Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs NightDragon och Hermone

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs NightDragon och Hermone

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


-Ja. Fast jag är nöjd med mig som jag är, jag kommer nog hamna i Slytherin, men Rawenclaw skulle kanske gå.

20 jul, 2014 21:13

Borttagen

Avatar


"aaa....." huffelpuff ¨då?"

20 jul, 2014 21:15

Borttagen

Avatar


Då skulle dem skratta ihjäl sig, de tror att det bara går dumbommar där, men jag vet bättre.

21 jul, 2014 08:51

Borttagen

Avatar


"Ok"

21 jul, 2014 13:56

Borttagen

Avatar


-Det är nog dags att vi börjar klä på oss nu.

21 jul, 2014 14:34

Borttagen

Avatar


"Aa"

Jag klädde på mig och tittade ut genom fönstret.

21 jul, 2014 20:38

Borttagen

Avatar


Jag funderade på hur mamma och pappa skulle se ut om jag hamnade i Gryffindor medan jag klädde på mig.

21 jul, 2014 21:27

Borttagen

Avatar


"Titta" tåget bromsar in!!

21 jul, 2014 21:29

Borttagen

Avatar


-Ja, vi är framme nu!

21 jul, 2014 21:31

Borttagen

Avatar


"Äntligen!"

21 jul, 2014 21:32

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs NightDragon och Hermone

Du får inte svara på den här tråden.