PRS med -Ron Weasley-
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med -Ron Weasley-
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
Jag tittar ut genom fönstret och ser killen sitta där. Jag går snabbt ner och öppnar dörren.
"Vad gör du här?" frågar jag.
24 jun, 2014 22:18 |
|
Borttagen
|
Jag tittar upp mot henne.
"J-jag...." är det ändå jag får fram. 24 jun, 2014 22:19 |
|
TildeW
Elev |
24 jun, 2014 22:20 |
|
Borttagen
|
"J-jag...." vad dum jag varit. Hon kommer säkert tro att jag är någon stalker
24 jun, 2014 23:06 |
|
TildeW
Elev |
"Du tycker jag är annorlunda och ville se vad det var med mig? Det är okej!" Säger jag och sätter mig bredvid honom.
24 jun, 2014 23:07 |
|
Borttagen
|
Jag stirrar på henne." H-hur visste du det?" Lyckas jag få fram.
24 jun, 2014 23:13 |
|
TildeW
Elev |
24 jun, 2014 23:15 |
|
Borttagen
|
"Nähä...förlåt ändå..." säger jag.
24 jun, 2014 23:16 |
|
TildeW
Elev |
24 jun, 2014 23:16 |
|
Borttagen
|
"Så bra....jag borde nog gå.." säger jag.
24 jun, 2014 23:19 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen