privat rollspel mellan Alexandra hagström och Ella weasley 3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> privat rollspel mellan Alexandra hagström och Ella weasley 3
|
Borttagen
|
27 jun, 2014 08:14
|
|
Borttagen
|
- Vem är du? Frågade jag tyst.
27 jun, 2014 09:58
|
|
Borttagen
|
Mannen svarade.
-Kom så går vi och kollar varfõr tåget här stannat,sa jag till April.
28 jun, 2014 16:33
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och reste mig upp.
28 jun, 2014 18:18
|
|
Borttagen
|
Det fanns inte en enda elev i tåget.
2 jul, 2014 13:02
|
|
Borttagen
|
2 jul, 2014 13:25
|
|
Borttagen
|
Det är kändes obehagligt.
2 jul, 2014 13:26
|
|
Borttagen
|
- Avril jag gillar inte det här, sa jag.
2 jul, 2014 13:28
|
|
Borttagen
|
-Kom så går vi ut ur tåget,sa jag.
-Jag vill inte stanna här,sa jag.
2 jul, 2014 13:32
|
|
Borttagen
|
2 jul, 2014 13:41
|
Du får inte svara på den här tråden.