Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

privat rollspel mellan Alexandra hagström och Ella weasley 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > privat rollspel mellan Alexandra hagström och Ella weasley 3

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Han var bekant.

27 jun, 2014 08:14

Borttagen

Avatar


- Vem är du? Frågade jag tyst.

27 jun, 2014 09:58

Borttagen

Avatar


Mannen svarade.
-Kom så går vi och kollar varfõr tåget här stannat,sa jag till April.

28 jun, 2014 16:33

Borttagen

Avatar


Jag nickade och reste mig upp.

28 jun, 2014 18:18

Borttagen

Avatar


Det fanns inte en enda elev i tåget.

2 jul, 2014 13:02

Borttagen

Avatar


Jag kollade på henne.

2 jul, 2014 13:25

Borttagen

Avatar


Det är kändes obehagligt.

2 jul, 2014 13:26

Borttagen

Avatar


- Avril jag gillar inte det här, sa jag.

2 jul, 2014 13:28

Borttagen

Avatar


-Kom så går vi ut ur tåget,sa jag.
-Jag vill inte stanna här,sa jag.

2 jul, 2014 13:32

Borttagen

Avatar


Jag nickade.

2 jul, 2014 13:41

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > privat rollspel mellan Alexandra hagström och Ella weasley 3

Du får inte svara på den här tråden.