Apokalyps (ORP)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Apokalyps (ORP)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pinkie Pie
Elev |
21 jun, 2014 19:14 |
|
Safir
Elev |
21 jun, 2014 20:07 |
|
Pinkie Pie
Elev |
21 jun, 2014 20:34 |
|
Safir
Elev |
Skrivet av Pinkie Pie: Ska vi skriva typ att jag är Nora B och du är Nora (Fösta bokstaven i ditt efternamn) eller..? Aa du är Nora B jag är Nora H
21 jun, 2014 20:43 |
|
Pinkie Pie
Elev |
Namn irl: Nora B
Ålder: 13 Kön: Tjej Personlighet: Lite olika beroende på dag, ibland är jag tyst och mörk och ibland är jag jätteglad/flumig och öppen. Men är oftast glad. Djurmänniska. Utseende (bild eller beskrivning) : Ljusbrunt hår som ser mycket längre ut än vad de är, glasögon i rayban modell. Har ofta på sig kläder som sticker ut som t.ex byxor som är lys gula eller liknande. Positiva egenskaper (max tre) : Smart, kvicktänkt är ofta glad. Negativa egenskaper (minst tre) : Kan snabbt bli på dåligt humör, kan vara för uppkäftig, har jättedålig kondition och även om jag tycker att jag tänker snabbt och oftats innan jag pratar så hänger min hjärna inte med ibland så att jag bara säger saker rakt ut som jag inte menar. Största rädsla: Höjder och att någon som jag känner väl ska dö eller lämna mig. Har lite klaustrofobi. Tror på magi?: Ja Packning (saker som finns hemma hos dig) : Bok, ett par strumpor, ficklampa, paraply (ja jag har ett paraply och en ficklampa bredvid mig.. helt normalt) och liten kudde.
21 jun, 2014 21:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen