Prs med Clara Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Clara Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
Är det något fel med att vara Mugglarfödd? frågar jag och märker inte att chokladgrodan rymmer.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 jun, 2014 21:41 |
|
Clara Malfoy
Elev |
"Nejdå" säger jag och kaster mig för att fånga chokladgrodan. Tyvvär hoppar den ut genom fönstret.
"Ta en böna" säger jag och räcker fram påsen
4 jun, 2014 21:45 |
|
Lele
Elev |
Jag tog en och smakade. Jag spottade snabbt ut den. Vad äckligt dom smakar sa jag
Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 jun, 2014 21:59 |
|
Clara Malfoy
Elev |
5 jun, 2014 06:19 |
|
Lele
Elev |
5 jun, 2014 06:32 |
|
Clara Malfoy
Elev |
5 jun, 2014 06:35 |
|
Lele
Elev |
5 jun, 2014 06:37 |
|
Clara Malfoy
Elev |
"Det är olika smaker. Titta detta är nog peppar, men detta tror jag är mint" sa jag och stoppade en grön böna i munnen. Jag spottade ut den
"blomkål" sa jag
5 jun, 2014 06:39 |
|
Lele
Elev |
5 jun, 2014 06:41 |
|
Clara Malfoy
Elev |
"Nejdå, det finns bubbelgum, äpple, vattenmelon osv" sa jag och tog en chokladgroda.
"Titta, jag fick Agrippa igen. Jag har redan 52 kort med honom. Du kan med börja samla" sa jag och gav honom kortet.
5 jun, 2014 06:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen