Alexandra Hagström och Alien prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Alexandra Hagström och Alien prs
|
Borttagen
|
Jag tar upp min mobil igen.
Vi skulle kunna träffas imorgon kanske?
Jag lägger till henne i mina kontakter.
3 jun, 2014 20:33
|
|
Borttagen
|
Vet inte om jag kan,pappa kanske vill att jag ska hälpa honom med mammas begravning.
3 jun, 2014 20:34
|
|
Borttagen
|
jag ser oförståendes på hennes sms ett tag
Oj! Jag beklagar ... hoppas det går bra, skickar jag.
3 jun, 2014 20:36
|
|
Borttagen
|
3 jun, 2014 20:37
|
|
Borttagen
|
Han tycker synd om henne och suckar.
Det är bara att smsa eller ringa mig om du behöver prata!
3 jun, 2014 20:39
|
|
Borttagen
|
Tack, jag är glad att du inte är elak mot mig som alla andra är till och med min far.
3 jun, 2014 20:41
|
|
Borttagen
|
Vilka är elaka? Din pappa, seriöst? :'( skickar jag.
3 jun, 2014 21:02
|
|
Borttagen
|
Alla på min förra skola var elaka mot mig och min pappa slår och skriker elaka sexistiska och taskiga saker till mig.
3 jun, 2014 21:03
|
|
Borttagen
|
Öh, är inte det olagligt?, skickar jag och blir orolig över henne.
3 jun, 2014 21:11
|
|
Borttagen
|
Jo men pappa kommeraldrig hamna i fängelse inte ens när han mördade min mamma så hamnade han i fängelse., skickade jag.
Jag började gråta när jag tänkte på det.
3 jun, 2014 21:12
|
Du får inte svara på den här tråden.