Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

GENIOUS AND OREO-LOVERRS AMAZAYN ROLL

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > GENIOUS AND OREO-LOVERRS AMAZAYN ROLL

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


YOU DO DA MALL

5 jun, 2014 17:11

Borttagen

Avatar


Meh D: Skurkeluuurk xD Whut?

Namn:
Ålder & årskurs:
Kön:
Elevhem:
Blodstatus:
Trollstav:
Vänner:
Fiender
Personlighet:
Utseende:

Plöplö

5 jun, 2014 17:13

Borttagen

Avatar


Namn: James Potter
Ålder & årskurs: Öhm, va ska vi ta?!
Kön: Boii
Elevhem: Gryffindor
Blodstatus: Oh, tralala, är han fullblod?
Trollstav: Whatever
Vänner: PETAHH PÄTTÄGREW, SCHIRIUSS BLÄK, REMUS KILLEN OCH NÅGRA MER
Fiender: Severus, moahaha
Personlighet: Modig och stuff
Utseende: UGH, HAN ÄR FÖR FUL O.O

5 jun, 2014 22:25

Borttagen

Avatar


MÖHÖHÖHÖ

Namn: Hazel Meminger (boktjuv tfios mix xD)
Ålder & årskurs: Åk 4, idk age, typ 14 ? xD
Kön: Gööörl
Elevhem: Slytherin
Blodstatus: Renblod >:'
Trollstav: Whatever
Vänner: Hon har inga vänner, ensam emo gööörl och möbbad
Fiender: James Potter
Personlighet: Röllas
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F3d%2Fc2%2Fe4%2F3dc2e4cff88d4c1b956ba96e65ff4d8a.jpg

5 jun, 2014 22:34

Borttagen

Avatar


U HATE ME GURL?! DU - BÖRJA!

5 jun, 2014 22:36

Borttagen

Avatar


Muahahah, no, jag gjorde mall just xD

5 jun, 2014 22:37

Borttagen

Avatar


Jag gjorde mall först och tråd jöö >

5 jun, 2014 22:38

Borttagen

Avatar


Men jag kunde ha fixat tråden (a)

5 jun, 2014 22:42

Borttagen

Avatar


GÖR DET DÅ

5 jun, 2014 22:43

Borttagen

Avatar


Meh xD
______________
Jag satt inne på hogwarts expressen ensam i en kupé med bara min råtta Reneé.
Mina föräldrar vinkade åt mig utifrån, men jag brydde mig inte om att vinka tillbaka. Om bara några minuter skulle jag vara påväg mot hogwarts. Igen, för fjärde gången. Fy, usch, nej. Jag ville verkligen inte åka dit. Det var som en mardröm att vara där. Fast det var nog inte sådär jätte mycket bättre hemma heller. Mamma och pappa jobbade jämt så jag spenderade mycket tid ensam, och när de väl var hemma sov de eller också bråkade de om något helt löjligt. Så som mitt sällskap och min tidsfördriv hade jag böcker och filmer och reneé. Det räckte bra, jag menar vem behöver vänner egentligen?

5 jun, 2014 22:50

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > GENIOUS AND OREO-LOVERRS AMAZAYN ROLL

Du får inte svara på den här tråden.