(Prs) Elinthemagicwitch och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Elinthemagicwitch och Lama
|
Borttagen
|
Jag suckade lättat när jag såg Arwen.
-Jag vet, sorry, mumlade jag och log snett.
2 jun, 2014 16:45
|
|
Borttagen
|
Jag suckade.
- Och jag har väntat här på dig och du säger inte ens tack?, sade jag och log.
2 jun, 2014 16:50
|
|
Borttagen
|
Jag log och kramade om henne.
-Tack Arw! Du är bäst!, sa jag och rufsade till hennes hår
2 jun, 2014 16:53
|
|
Borttagen
|
Jag knuffade Oscar ifrån mig.
- Släpp mig, sade jag och skrattade. Han doftade gott.
Nej!, såna tankar skulle man ju inte ha om sin bästa vän...
2 jun, 2014 16:56
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade. Hennes hår kändes så mjukt under mina händer.
-Vad fin du är...öh menar cool, hipp, sa jag
2 jun, 2014 17:01
|
|
Borttagen
|
- Nehe, du menar fin!, sade jag retsamt och skrattade.
2 jun, 2014 17:04
|
|
Borttagen
|
Jag rodnade lätt och vände bort blicken för att dölja det.
-Så..vad har vi för lektion?, sa jag
Jag hoppades på att det var nån tråkig lektion så att jag kunde skolka, jag var ju ändå sen.
2 jun, 2014 17:07
|
|
Borttagen
|
Jag såg hur han rodnade. Det var så gulligt, plus att han försökte dölja det, vilket gjorde det ännu gulligare...
- Vi har språk, svarade jag och suckade. Jag tänkte inte gå, och jag hoppades att Oscar inte heller skulle göra det. Språk var ändå tråkigt och onödig, ingen gillade det. Dessutom kunde jag ju redan 3 språk, det fick räcka.
2 jun, 2014 17:11
|
|
Borttagen
|
-Usch, mumlade jag. Jag suckade och såg på Arwen då rodnaden hade förvunnit lite.
-Kan vi inte skolka? Snälla, sa jag
Jag orkade verkligen inte med språkläraren. Hon var så gnällig.
2 jun, 2014 17:15
|
|
Borttagen
|
- Jag tänker i alla fall göra det, sade jag och log. Jag började gå mot dörren för att gå ut.
2 jun, 2014 17:18
|
Du får inte svara på den här tråden.