Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

typ... ett rollspel?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > typ... ett rollspel?

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Börja du :3

1 jun, 2014 17:13

Queen Boo
Elev

Avatar


Namn: Afrodite Devil (hon heter egentligen inte Devil, men hon kallar sig det)
Ålder: 15
Kön: tjej
Personlighet: Rollas fram
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F4206e9.medialib.glogster.com%2Fmedia%2Fab79d3dd131a0935164c1026cefb9804dc2c62386341a836688067c00ebaa0ef%2Fblue-hair-dontloseurhead-blogspot-com-20316012124cb5b226858a15-14907625.jpg
Familj: Mamma Emma, Pappa Johan, en äldre syster som heter Liza. Träffar bara sin pappa någon gång i månaden.
övrigt: Bisexuell

jag är jättecoolig älska mig plz

1 jun, 2014 17:18

Detta inlägg ändrades senast 2014-06- 1 kl. 17:35
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Måste man ta sitt riktiga namn, för det gjorde väl du? o.o

1 jun, 2014 17:20

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Måste man ta sitt riktiga namn, för det gjorde väl du? o.o
Yäs i did, men nej det måste man inte. Jag var bara i brist på idéer, jag ska göra om min mall...

jag är jättecoolig älska mig plz

1 jun, 2014 17:32

Borttagen

Avatar


Namn: Emelie Grip
Ålder: 15
Kön: tjej
Personlighet: rollas
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.jppie.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F03%2F122.jpg
Familj: fyller i det sen
övrigt: bisexuell

Vilka ska vara syskon då? o:

1 jun, 2014 17:43

Detta inlägg ändrades senast 2014-06- 1 kl. 18:29
Antal ändringar: 2

Queen Boo
Elev

Avatar


choppa hihi den bilden brukar jag ha i mallar ^.^ haha, jag vet inte :o

jag är jättecoolig älska mig plz

1 jun, 2014 17:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Queen Boo:
choppa hihi den bilden brukar jag ha i mallar ^.^ haha, jag vet inte :o
Ni får bestämma o-o

1 jun, 2014 17:48

Queen Boo
Elev

Avatar


Eller... kan det inte va tre syskon, t.ex Choppa och jag är syskon på ''riktigt'' och så blir båda kära i fairy tale?

jag är jättecoolig älska mig plz

1 jun, 2014 17:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Queen Boo:
Eller... kan det inte va tre syskon, t.ex Choppa och jag är syskon på ''riktigt'' och så blir båda kära i fairy tale?
Hm... Ja... Men jag tycker det första alternativet...

1 jun, 2014 17:54

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Queen Boo:
Eller... kan det inte va tre syskon, t.ex Choppa och jag är syskon på ''riktigt'' och så blir båda kära i fairy tale?
Hm... Ja... Men jag tycker det första alternativet...
Okay--

jag är jättecoolig älska mig plz

1 jun, 2014 17:56

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > typ... ett rollspel?

Du får inte svara på den här tråden.