Prs med Alexandra Hagström
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med Alexandra Hagström
|
Borttagen
|
Jag satt mig ner bredvid min syster.
1 jun, 2014 20:50
|
|
Borttagen
|
Jag satt mig ner i samma vagn som Draco och dom andra.
1 jun, 2014 20:52
|
|
Borttagen
|
Jag satt mig ner vid Slytherin bordet.
1 jun, 2014 20:54
|
|
Borttagen
|
1 jun, 2014 20:55
|
|
Borttagen
|
Jag struntade i sorteringen.
1 jun, 2014 20:57
|
|
Borttagen
|
Vi fick några i Slytherin.
1 jun, 2014 20:58
|
|
Borttagen
|
2 jun, 2014 16:42
|
|
Borttagen
|
Jag gick med Blasie och Theodore till uppehållsrummet.
2 jun, 2014 16:44
|
|
Borttagen
|
Jag la mig ner och somnade direkt.
2 jun, 2014 16:46
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade med ett ryck när Pansy kom in.
2 jun, 2014 16:48
|
Du får inte svara på den här tråden.